今日系2006年1月19日,,,今日派科學卷,,我真系,,,超吾開心,,,!!33/100,,,唉...我衰在冇溫書,,,呢個牙sir,,佢好搞笑,,明明,,有d字有少少寫錯左既**...佢竟然可以幫我地寫埋=..="話自己扮睇吾明..唉!!!真系勁牙佢,,,咁都得!!如果系我就做吾出啦,,本身我份卷可以加分,,,不過加埋都吾會合格,,算啦!!呢個sir,,太好笑啦***巧吾開心牙我,,,個天今日好似吾系好聽話咁,,,成日喊><"唉!我愈黎愈驚啦,,,好驚轉班,,,,,><"嗚嗚,,,放左學,,我地全班要去合唱團,,,唉,,真系慘,,比miss揀中左我地成班,,,佢地少人唱,,吾夠人,,搵哂我地,,,慘慘**每個星期四,,都有練習,,應該放5點,,不過今日黃sir走,,我地同miss講下,,好睬佢話ok,,,巧開心牙,,幾驚吾得牙,,,不過miss叫我聽日講返比佢知,,邊個冇去,,,!!返到小學,,,嘩嘩**好多人牙!!!巧多人牙,,令我最估吾到既,,連"林鎮勇"佢地都黎埋,,,探黃sir,,,都有幾廿人系度掛,,好熱鬧牙!好懷念小學果陣時,,,特別好記得4年班,,,,牙欣講返佢d野比我知,,吾知點解個心,,仲有痛,,仲會緊張,,我連佢都吾知去左邊,,算啦,,牙桃!!!,,黃sir走左,,到左差吾多6點,,我同芷婷佢地出左學校門口,,,牙芬佢打比我,,問我見吾見到芷婷wor,,我話見到,,佢就話,,咁得啦,,返到屋企打比你,,我話哦!!大家就收線,,我地行到街市門口,,見到牙芬wo,,我同佢聲hi,,佢竟然,,<個樣好似好嬲>??我都吾知啦,,總之佢冇理到我啦,,佢走左之後,,我真系好嬲囉,,吾理咪吾理囉,,成日都系咁,,其他人,,,習慣你呢種態度咋,,咁吾代表我都習慣嫁,,我一次又一次咁忍你,,我真系吾知可以忍到你幾時,,,你無啦啦吾講野,,又吾理我,,又吾知你想點,,你嬲我d乜,,,,都講聲啦,,,講都吾講下,,好似想食左我咁,,,好驚牙,,=..="
ps,,,緣份己盡,,,

.....................是否?????
|