祝各位情人節快樂and新年快樂0﹏0
今日十一點幾去左同親戚喝茶
順便豆利是^_^
喝到一點幾去左文武廟
好多人-_-'
D煙好刺眼>0<
跟著見有時間順便去埋黃大仙祠v_v
仲多人=_=
去到五點幾去左m記食野^_^
六點幾番到屋企
又過一日啦 =]
今照比人吵醒左=v=
下午三點幾同老母去行花市
超多人=_=
冇啦啦落雨,仲要冇帶傘-v-
超憎呀
周圍行左個幾鐘
番歸-_-'
又過一日啦=]
今日番到學校
班房得好少人=_=
跟著有人比朱古力我食
好味^_^
去到之後同立哥and虧佬挽繩網陣
虧佬挽到腳震xD
超爆笑
放左之後同立哥,肥波,龍,冼仔and余偉庭去左永利
之後同肥波去左公園傾計v_v
傾班D人既愛情史0﹏0
五點番歸