今日遲左起身
落雨,超黑人憎=.=
606同84s都走左
同謝耀忠搭77落左筲箕灣
再搭地鐵
番到學校
好多功課未做
不過都冇欠交^ ^
上西史,過得好快^ ^
中史超悶,想死=.=
之後上兩堂數學,ok明啦-3-
兩堂中文,悶到想訓=.=
之後出左去食飯
兩堂英文堂又係超悶=.=
總於放學啦^ ^
同BenBen,謝耀忠,林加輝and董健弘一齊走^ ^
咁就一日啦^ ^
今日我細妹佢做左D好黑人僧既事,佢無端端整跌曬我D野,之後我叫佢汁番D野,佢又唔汁,咁我咪推左佢一下囉,之後佢即克哭左出黎,果陣我超無奈,老實說我推果下真係好細力,我果陣真係好打死佢,成日係咁曹住曬,叫佢收聲又唔聽,真係好黑人僧......
今日第一次,打住咁多先