今日八點起身
悶=.=
中午同D fd去左太古
周圍閒-.-
超無聊=.=
兩點半去網吧打機
打完之後去左海旁
之後七點番左屋企
又過一日
今日七點幾就起左身
唔洗番學,超正^ ^
不過超悶=.= 一個人呆到中午=.= 本來諗住兩點半出左去打機 不過最後都冇去=.= 之後呆下呆下去到七點 又過一日
一個人呆到中午=.=
本來諗住兩點半出左去打機
不過最後都冇去=.=
之後呆下呆下去到七點