| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
2009-12-13  |
分類: 未分類 |
今日八點半起身
又係好悶-.-
下午同肥波去左銅鑼灣
見到好多警察同記者
好驚比腐蝕性液體整到0^0
行左一陣
肥波話叫阿yan同郭漣楒過黎
等到佢地之後
去左sogo行
超無聊=.=
之後佢地話去唱k
我同肥波冇去
我同肥波又週圍行
行行下
去左m記買雪糕食 =]
點知見到阿yan佢地
o 左=.=
原來佢地唔夠錢
跟著又一齊行
行到五點幾
佢地話走,我咪一齊走
我地搭地鐵
肥波同阿yan一齊走
我同郭漣楒一齊=.=
我地係到傾計
佢係咁笑=.=
唔知笑咩
六點幾番到屋企
又過一日啦 =]
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
2009-12-12  |
分類: 未分類 |
今日八點起身
聽歌 =]
好無聊-_-
下午三點幾
老母打黎叫我去北角=.=
唔知做乜?.?
去到先知原來係去睇中醫
我又冇病=.=
唔知睇黎做乜
又要飲中藥
苦到阿ma都唔認得
又過一日啦
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
2009-12-11  |
分類: 未分類 |
今日跑九
就快開始跑果陣先肚痛=.=
跑跑下又冇乜事
跑到死死下
得26個圈
放左學之後
又留左係學校打羽毛球
打到六點
同肥波,阿yan仲有嘉怡一齊走 =]
去到地鐵站
我同肥波搭地鐵
阿yan因為有D事,所以去左唔知邊度=.=
又過一日啦 =]
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 37 | »
|