◇老鼠◆|| _.+*[]] 空虛 ♥°﹏-`*"°]]
to09721
暱稱: ◇老鼠◆|| _.+*[]] 空虛 ♥°﹏-`*"°]]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-01
2010-07-01
2010-06-28
2010-06-26
2010-06-11
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 583
今日人氣: 6
累積人氣: 2033
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 愉快 分類: 未分類

今日七點起身

今日係聖誕聯歡會呀 =]

八點半番到學校

某個人好靚呀>﹏<

九點落左去禮堂

唔知做乜=.=

抽獎個陣

某個人比我個烏鴉嘴講中左 -0-

我自己都o 左

佢攞左個公仔(波兒)

上番班房之後

謝佩溢咀左落去個公仔到

跟著再錫落某個人到

再望住我

話「佢係我架」

我超唔開心 T^T

而且好無奈 =[

之後挽遊戲and表演

我挽遊戲輸左=.=

挽到十一點幾先食野

一點先走

其他人都有野做

所以自己一個走

又過一日啦 =]



2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


2009-12-17 愉快 分類: 未分類

今日六點半起身

搭巴士番學

去左買糖

買比某個人 =]

中文堂評估測驗

唔識做-__-;

之後冇啦啦留左一個鐘

個Miss張超煩-.-

搞左好多野

搞左好耐先走得=.=

同謝耀忠and冼朗然一齊走

又過一日啦 =]

聽日聖誕聯歡會 =]



2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


2009-12-16 鬱悶 分類: 未分類

今日六點半起身

又欠功課-.-

第八堂去左禮堂睇話劇

超白痴=.=

睇完之後

因為欠交功課

所以要留堂

超慘T^T

我係班房留

比成班女仔屈我睇到佢地裙底

之後謝佩溢仲要同黃瑜榕講

跟著佢話我變態T^T

受左超大既打擊

之後我一支箭跑左去後梯

超sad T^T

之後佢地過黎揾番我

我跑左上去六樓

佢地追唔到

過左一陣我落番去

又再走=.=

之後我番番去班房

打羽毛球打到六點

打輸左比謝佩溢

之後同立哥,uranus,mikie and青b一齊走

又過一日啦 =]