今日七點起身
今日係聖誕聯歡會呀 =]
八點半番到學校
某個人好靚呀>﹏<
九點落左去禮堂
唔知做乜=.=
抽獎個陣
某個人比我個烏鴉嘴講中左 -0-
我自己都o 左
佢攞左個公仔(波兒)
上番班房之後
謝佩溢咀左落去個公仔到
跟著再錫落某個人到
再望住我
話「佢係我架」
我超唔開心 T^T
而且好無奈 =[
之後挽遊戲and表演
我挽遊戲輸左=.=
挽到十一點幾先食野
一點先走
其他人都有野做
所以自己一個走
又過一日啦 =]
今日六點半起身
搭巴士番學
去左買糖
買比某個人 =]
中文堂評估測驗
唔識做-__-;
之後冇啦啦留左一個鐘
個Miss張超煩-.-
搞左好多野
搞左好耐先走得=.=
同謝耀忠and冼朗然一齊走
聽日聖誕聯歡會 =]
又欠功課-.-
第八堂去左禮堂睇話劇
超白痴=.=
睇完之後
因為欠交功課
所以要留堂
超慘T^T
我係班房留
比成班女仔屈我睇到佢地裙底
之後謝佩溢仲要同黃瑜榕講
跟著佢話我變態T^T
受左超大既打擊
之後我一支箭跑左去後梯
超sad T^T
之後佢地過黎揾番我
我跑左上去六樓
佢地追唔到
過左一陣我落番去
又再走=.=
之後我番番去班房
打羽毛球打到六點
打輸左比謝佩溢
之後同立哥,uranus,mikie and青b一齊走