| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
2009-12-10  |
分類: 未分類 |
今日超無奈=.=
一照早又比人玩
比Miss張見到我隻手寫左D野
佢仲要用塗改液塗
都唔知佢係咪on 9=.=
佢仲要大大聲講黎
痴線=.=
放左學之後又留左係學校打羽毛球
又肚痛啦-.-
打到五點
同謝耀忠一齊走
又過一日啦
|
2009-12-09  |
分類: 未分類 |
今曰好悶
上堂悶到傻-.-
音樂堂比人整
整到成隻手爆哂血管
超痛v_v
之後出左去買飯
遲左番學校
好彩冇事
放左學之後
留左係學校打羽毛球 =]
打到五點幾
入左班房玩
比李xx一腳踢左落去下邊=.=
痛到呀ma都唔認得T^T
之後仲打多一拳
(死左......)
立哥係到糾正番個「八字腳」
笑到我傻 XD
六點成班人一齊走
又過一日啦 =] |
2009-12-08  |
分類: 未分類 |
今日落雨=.=
超憎落雨
整到成身濕哂-,-
今日冇欠交功課=]
因為超少 XD
上堂超無聊-.-
又默書
無無聊聊咁過左一日
放學之後-.-
同肥波留左係學校
因為唔想番屋企=.=
留到四點半
去左對面士多食野=]
食完之後一齊搭地鐵走
又過一日啦 |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 37 | »
|