| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
2009-11-19  |
分類: 未分類 |
今日六點半起身
超凍=.=
好似平時咁搭左606番學校
番到學校七點三十分
數學堂,老師病左,睇片^ ^
地理堂冇野做-.-
之後兩堂電腦,上左去電腦室聽歌^ ^
之後上兩堂英文,超悶=.=
之後出左去食飯
上兩堂中文,冇啦啦講334=.=
總於放學啦^ ^
同BenBen,謝耀忠and林加輝一齊走^ ^
又過一日啦^ ^
|
2009 年 11 月 18 日 星期三  |
2009-11-18  |
分類: 未分類 |
今日六點九先起身
超凍=.=
搭左606番學校
番到學校差唔多七點四十分
冇功課做^ ^
比林仙怡話我鐘意條豬排T^T
又要比Miss 張聽到T^T
超灰=.=
上普通話,超悶=.=
中史堂冇野做,抄筆記-.-
之後上兩堂英文,超悶=.=
之後上兩堂視藝,超無聊=.=
之後出左去食飯
上數學堂,教新野,ok明啦-v-
導動堂冇老師,成班系到玩,超正^ ^
總於放學啦^ ^
同BenBen,董健弘and林加輝一齊走^ ^
又過一日啦^ ^ |
2009 年 11 月 17 日 星期二  |
2009-11-17  |
分類: 未分類 |
今日六點半起
超凍=.=
606同84s又走左T^T
自己一個閒樓梯落西灣河
再搭地鐵
番到學校
大部份功課做左
上中文,要默書=.=
生物堂超悶=.=
之後上兩堂英文睇片,超好笑^ ^
上化學,超悶=.=
之後上物理,超悶=.=
之後出左去食飯
兩堂數學堂,要小測,ok識啦-v-
總於放學啦^ ^
同BenBen,董健弘一齊走^ ^
又過一日啦^ ^ |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|