◇老鼠◆|| _.+*[]] 空虛 ♥°﹏-`*"°]]
to09721
暱稱: ◇老鼠◆|| _.+*[]] 空虛 ♥°﹏-`*"°]]
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-01
2010-07-01
2010-06-28
2010-06-26
2010-06-11
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 583
今日人氣: 12
累積人氣: 2020
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 鬱悶 分類: 未分類

今日遲左起身

連早餐都冇食就出左門口

番到學校

D功課未做

班房一個人都冇=.=

冇得抄功課=.=

過左一陣

肥波番左黎

佢又冇=.=

之後班長番左黎

借左比我地抄^ ^

點知比何sir收左T^T

仲要比人罰冇得出去食飯T^T

慘~.~



2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


2009-11-24 愉快 分類: 未分類

今日六點半起身

搭巴士番學校

七點三十分番到學校

中文堂,好悶呀=.=

生物堂,做實驗,幾好玩^ ^

林仙怡做多左個實驗-.-

之後兩堂英文,睇片,超正^ ^

化學堂又做實驗,冇咁好玩-.-

物理堂,無聊=.=

之後出左去食飯

上兩堂數學,要小測,唔係好識T^T

總於放學啦^ ^

同BenBen and謝耀忠一齊走^ ^

又過一日啦^ ^



2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


2009-11-23 愉快 分類: 未分類

今日六點半起身

搭巴士番學校

七點三十分番到學校

西史堂,冇乜野做,幾好^ ^

生物堂,無聊-.-

之後兩堂數學,又教新野,唔係好明=.= 

之後本來係中文堂,無啦啦搞個火炬傳遞=.=

超無聊-.-

之後出左去食飯

上兩堂英文,作文超難作 =[

作左超耐=.=

總於走得啦-.-

同謝耀忠一齊走^ ^

又過一日啦^ ^