今日本來想9:00a.m.返school去buy新書的,点我知個clock壞左"*3*"冇叫我起身,so我9:45a.m.先起身!去到車站月台果時,我see到中一d同學,又係冇冒多講,講左你刀唔明喇!so我軍二人一齊返學。buy左書之後,我倆坐響can天前果d枱到,想問佢做左eng的hk味,又你味做呀!!why一個二個刀唔做eng的??then,我渣住兩包書返home。24本呀!!好鬼死重呀!!then,返到home之後,我就做hk啦,好乖呀我,我做到3:00p.m.先start反呀,不過就play到黃昏先收手="^o^"=
|