今日係星期三,亦係我係e生到的最後一日,心情就好好,
因為係最後一日啦!!!咁我就整到自己好sad咁啦@{@不
過我同buybuy果時又有小小happy的,bc有
d病人知道我今日係最後一日,so,有d冇病刀過一
過0黎,see下我咁,{我係唔係好有face屎呀
?} 又係果d野啦,我係e生到d野就唔講咁多啦!
我返到司令部之後,我就開電腦啦,然後反左到去食
飯果時,食完就又反過,反到媽子返到司令部,佢buy
左兜o合密瓜西米俾我食,好好味呀,因為佢我個fd個
親戚,我知佢唔知,^o^,唔知有冇免費o合密瓜西米食
呢,食完沖涼,then就寫日記喇!
|