今朝又係好似尋日咁,之後返學,好無奈,冇人陪...係車到見到xxx,唔知佢見唔見到我,不過應該見到...返到去,好小人係課室,so,我係到等大鼻返,唔係冇野反,花花返左之後,又叫佢坐我大俾,好鐘意摟住佢,好好摟!!!第1堂,又係eng,我真係覺得自己十項全能的,科科刀係5字頭6字頭咁,要控制住自己攞幾分,真係辛苦...之後中文,李SIR堃水,又話miss袁冇返,點知有,媽的!!!哈,中文綜合,東東攞0分呀,哈!!!之後果兩堂唔講啦,勁悶!!!lunch,過得好快!!!科學刀係合格,53呀!落番課室,李家敏話佢個bag俾人打開左,鄧佢可憐,佢話落去搵miss,刀好...maths,miss魚唔得閒,miss鍾上,一隻字刀聽唔到,好彩自己睇書睇得明,唔係問死得....放學,我叫佢去搵流動班果個miss,因為佢只係去左搵miss袁,唔知佢有冇搵到,之後去左搵b樑,俾番d野佢,俾完就同大鼻走,點解月台咁多人嫁,慢慢行,咁多人刀唔知點上車,唉...
|