今日差d起唔到身呀,好彩刀起到!!!返到學校,好無奈,冇野反!!!之後李家敏果d返左黍,同佢,林配琪,牙彭針左陣,係咁講bbq既果d錢去晒邊,原來我,李家敏同牙彭係最慘果3個,李家敏出左40蚊,牙彭出92蚊,我出左89蚊!!!之後上堂,eng,派eng的oral,60分,pass!!!週會,悶...之後係咩屎,又派,65分,又pass!!!中文,miss冇返,李sir睇堂,成班係咁反,good!!!lunch,劉寶冇人陪,叫我陪佢我M記食,ok,問去囉!!!去到我見到BB果D,佢又見到熟人,食完走先,冇等佢。返到黍,食屎黃德志,我陪下佢,之後唔係同佢番,講咩我同佢去完街番呀,B樑係到嫁,佢信我問仆街,你食屎啦,你咩刀講一餐,你知唔知你好黑人憎呀,食屎大的!!!電腦堂,同小掦掦反死LIKE睇4仔果個譚XX,之後科學,MISS又冇番,有第2個MISS睇堂,悶...放學去打左陣波,之後又去反左陣,之後同AMEN伯走,好似唔記得丈1D野咁,又唔知係咩,真係出奇???仲整喊葉思敏添,SORRY!!!
to牙彭:生日快樂呀,祝你日日刀開心!!!!
|