去左4日海南島!
好耐冇跟團去玩.........
都係自由行好玩d -3-''
海南島的確好靚!
去到感覺身體都好似好左xD
仲有四大名菜的確好味!哈哈~
係海南島陽光海灘一定少不了!
不過最後悔的是........
係亞龍灣冇影到相!!!
點解?!
因為用晒d時間去潛水
仲要等左1個幾鐘先有得潛
最慘係潛得個10幾分鐘........
個件潛水衣真係勁難頂.........熱死人\_/#
之後到潛個陣都係係水面潛
又唔郁........( 教練會拉住你)
個教練話游得太快會好快睇完.........真係比佢激死
真係好想叫佢退錢 -____-''
搞到明明個海灘勁靚都冇得落去游 就話要走人
真係激死人!
--------------------
今次去海南島冇去到天涯海角
有點失望!
導遊話 唔去就終身遺憾
去左就遺憾終身
所以就連自費活動都冇得揀去天涯海角
所以我唯有終身遺憾 /___\''
----------------------------------
導遊姐姐教左我地係大陸旅行的 8字真言
「係咁嫁啦,睇開d 啦」
哈哈.....的確係至理名言!
-----------------------------------
係海南島最令我覺得神奇的是 玉帶灘!
它是分隔海、河最狹窄的沙灘半島
1邊係平靜的河
1邊係波濤洶湧的大海
可惜見唔到條分隔線,,哈哈!
-----------------------------------
呢4日都算好玩既......
導遊姐姐同我地分享佢屋企比賊入屋偷野
仲有一d好好笑的趣事!
真的好好笑 :D
--------------------------------
番到香港又係時候做功課-__-'' 加油!
|