YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 11 月 17 日  星期四 


 

今朝..因為我地兩個既脾氣..鬧左交!!

好嬲..我都忍左你D大少脾氣好多次啦!

系咪真系我錯晒先??唔系你第一句就

話我..之後我最憎你用粗口同我講野..

偏偏你又要用離話我!!唔系得你一個等嫁

我都有等嫁..3次喇..連續等左三次!!

屌*D風系咁吹埋離..唔凍嫁!!等左你

幾耐牙!!咩都你講晒啦..之後都冇搵過佢!!

成日都同KN一齊*返到離掛住玩電腦~*

好想死NA!!>..<掛住你牙..吹水*

迦南::聽日再撼過頭呢XD"

此日期前最佳:2005-11-17 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 11 月 16 日  星期三 


 

今朝T巨因為講左句"唔關我事..我地就口益左交口拉!!

討厭*跟住咪同KN一齊返囉..之後早會*ENGLISH SIN

GIN CONTEST]]頭個個女仔把聲好鬼SEXY嫁!!之後個

D都冇咩野..見到肥仔牙..好好笑牙佢=[]="企系中間又

唔旭/\/\....牙貓都有唱..但都預左佢拎NO.1的!!跟住上

ENG..轉位'都唔錯NA..比我講岩左..同牙魚..靖宜坐*/\/\

都系同以前差唔多的"跟住上PE..玩個D唔知乜..小息..唔記

得點解好返同佢!!之後LUNCH..同KN一齊*點知比我地見到

有人食煙囉!!屌*激死我NA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

食都唔好比我見到啦..蠢到死!!跟住又衰心軟囉..哄一哄就*

跟住返學..上ENG..又比MISS話冇鎖LOCKER!!屌..........

放學見佢..3次啦迦南=[]="比你激死我NA......放學咪見佢囉>>

我緊系冇話迦南啦..但比佢問到口啞啞=[]=跟住罰企左5MINS..

就同倫倫走...妖..又發我脾氣*咁我都打番比佢..又唔撚聽喎!!

7點幾打多次比佢..同D FD一齊..仲好似冇咩野咁!!咁你應承

過我D咩嫁??我冇話唔比你同佢地一齊喎..但系你冇口齒先嫁!!

屌你牙!!!!!!!!!!!!!!仲要問返我邊個激嬲你先!!呵.....之後好嬲牙..

但又系我認輸先!!依D咪叫犯賤囉*

此日期前最佳:2005-11-17 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 11 月 14 日  星期一 


 

今日上堂都冇咩特別.....LUNCH同至愛的老公一齊*

依排又食返珍寶珠XD"MAYBE HALU啦//"放學同

倫倫去左麥當勞食野..傾計(I AM A HAPPINESS G

IRL)之後去左買糖個D>3<5點就返屋企了*而吤h左

搵FD..因為我衰口硬心軟>..<跟住返到屋企..執下野

..做H.W咁*跟住陪牙妹落街買野..佢買左薯條比我..

開心呢]]跟住返到去食飯..睇電視..岩岩沖完同倫倫

傾電話同MSN*我宜家要早D訓喇..聽左倫倫講D野>.<

=============================================

唔好以為你真系叻過我啦!!

DARY:生日快樂!!

我共你 是否需要轉機??

==============================================

天下女子那麼多!為何只愛你一個牙倫倫..嘻//"

 

此日期前最佳:2005-11-14 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容