|
今朝T巨因為講左句"唔關我事..我地就口益左交口拉!!
討厭*跟住咪同KN一齊返囉..之後早會*ENGLISH SIN
GIN CONTEST]]頭個個女仔把聲好鬼SEXY嫁!!之後個
D都冇咩野..見到肥仔牙..好好笑牙佢=[]="企系中間又
唔旭/\/\....牙貓都有唱..但都預左佢拎NO.1的!!跟住上
ENG..轉位'都唔錯NA..比我講岩左..同牙魚..靖宜坐*/\/\
都系同以前差唔多的"跟住上PE..玩個D唔知乜..小息..唔記
得點解好返同佢!!之後LUNCH..同KN一齊*點知比我地見到
有人食煙囉!!屌*激死我NA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
食都唔好比我見到啦..蠢到死!!跟住又衰心軟囉..哄一哄就*
跟住返學..上ENG..又比MISS話冇鎖LOCKER!!屌..........
放學見佢..3次啦迦南=[]="比你激死我NA......放學咪見佢囉>>
我緊系冇話迦南啦..但比佢問到口啞啞=[]=跟住罰企左5MINS..
就同倫倫走...妖..又發我脾氣*咁我都打番比佢..又唔撚聽喎!!
7點幾打多次比佢..同D FD一齊..仲好似冇咩野咁!!咁你應承
過我D咩嫁??我冇話唔比你同佢地一齊喎..但系你冇口齒先嫁!!
屌你牙!!!!!!!!!!!!!!仲要問返我邊個激嬲你先!!呵.....之後好嬲牙..
但又系我認輸先!!依D咪叫犯賤囉* |