YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 10 月 11 日  星期二 


 

今日好開心牙!!咁12點幾我已經起左身"跟住到左2點到我就出去啦~

約左倫倫麻..跟住我地撘車落黃埔=]跟住去左睇[]超級無敵獎門狗之世紀大騙兔[]

好好笑牙!!超正囉..細細個都好T中意..之前個3隻都睇晒..

睇個陣..佢又系咁錫我喎.. 佢個陣個樣XD!!

跟住睇完行左陣就撘車返HMT喇..THEN...買野..返屋企]]

此日期前最佳:2005-10-11 11:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 9 日  星期日 


 

琴晚12點幾先返...所以冇打日記喇!!返到離..

就去沖涼啦"跟住煲FULLHOUSE煲到3點就去訓啦>3<

跟住今日點幾就起左身"食完野之後就煲埋FH"到有5點幾就去左做HW=..]

跟住成家過左愛文..除左DADDY*THEN食飯...8點到返到屋企..

同倫倫傾電話..傾左好耐..11點要沖涼'整埋D野就訓啦>3<

此日期前最佳:2005-10-10 05:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 7 日  星期五 


 

今日同佢冇講過野..IN MORNING"

我都唔知..系咪淡左"矣~咩都唔想知囉*

跟住返學上堂*兩個小息都冇搵佢..

我同佢都要溫書..跟住都冇咩野啦.....

LUNCH0110就返左學校"冇野做..咪打下波囉~可..迦南??

跟住上公民教育..玩咩GAME..手拖手喎=口="

最尾..RS..痴撚線嫁...笑笑笑!!

I HATE YOU!!I'M ABOUT TO EXPIODE!!

咁鐘意玩咪玩飽佢囉!!

跟住去HALL..睇人"同迦南狂講野..痴線的]]

跟住呢,,就上401"後尾得番我同迦南..

我地就整到個班房好整齊=口="0500就走左喇!!

返到屋企睇FULLHOUSE*>3<

THEN...宜家玩電腦..同緊迦南傾電話嚕*

此日期前最佳:2005-10-07 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容