| |
|
今日好開心牙!!咁12點幾我已經起左身"跟住到左2點到我就出去啦~
約左倫倫麻..跟住我地撘車落黃埔=]跟住去左睇[]超級無敵獎門狗之世紀大騙兔[]
好好笑牙!!超正囉..細細個都好T中意..之前個3隻都睇晒..

睇個陣..佢又系咁錫我喎..
佢個陣個樣XD!!

跟住睇完行左陣就撘車返HMT喇..THEN...買野..返屋企]]
|
|
此日期前最佳:2005-10-11 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
琴晚12點幾先返...所以冇打日記喇!!返到離..
就去沖涼啦"跟住煲FULLHOUSE煲到3點就去訓啦>3<
跟住今日點幾就起左身"食完野之後就煲埋FH"到有5點幾就去左做HW=..]
跟住成家過左愛文..除左DADDY*THEN食飯...8點到返到屋企..
同倫倫傾電話..傾左好耐..11點要沖涼'整埋D野就訓啦>3< |
|
此日期前最佳:2005-10-10 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日同佢冇講過野..IN MORNING"
我都唔知..系咪淡左"矣~咩都唔想知囉*
跟住返學上堂*兩個小息都冇搵佢..
我同佢都要溫書..跟住都冇咩野啦.....
LUNCH0110就返左學校"冇野做..咪打下波囉~可..迦南??
跟住上公民教育..玩咩GAME..手拖手喎=口="
最尾..RS..痴撚線嫁...笑笑笑!!
I HATE YOU!!I'M ABOUT TO EXPIODE!!
咁鐘意玩咪玩飽佢囉!!
跟住去HALL..睇人"同迦南狂講野..痴線的]]
跟住呢,,就上401"後尾得番我同迦南..
我地就整到個班房好整齊=口="0500就走左喇!!
返到屋企睇FULLHOUSE*>3<
THEN...宜家玩電腦..同緊迦南傾電話嚕* |
|
此日期前最佳:2005-10-07 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 50 | »
|
|