|
今日好似平時那樣..返學*咁我地3個行番平時個條路返學啦"
點知呢..就見到菇南唔想見到既人XD"點知仲有兩條8婆..成日系到望

跟住倫倫就唔知講左D乜..好撚好笑的!!跟住上學了~
今日星期3..要上HALL=]預左悶的..SO就溫書..同隔離個X佬傾計啦~
跟住ENG..D時間用晒收H.W..$$個D~矣..跟住上P.E....打波丫"
跟住MATHS測驗]]都OK啦"跟住電腦上網..LUNCH..

跟住上化學..DICT..唔識..中文..測驗..OK啦"放學返HOME..
睇電視..冇野做!!跟住阿女麻離左..食飯BOR*06點個陣..要落街買野..
女麻女麻就陪左我...買左好多野XP"跟住返到去食飯...
跟住就同迦南煲粥..THEN沖涼..早逗了+..+ |