YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 10 月 17 日  星期一 


 

今朝早都唔知做咩..會發咁大脾氣!!對唔住牙"
跟住第1個小息都冇搵佢..第2個就有喇___________*
咁諗住哄番佢XD..點知T中衰=口="咁咪返上課室嚕,
跟住LUNCH就同迦南兩個系CANTEEN都食野!!因為佢要練波"
咁我就返上401啦..到左放學呢..我同佢就會很自然咁冇事/\/\"
咁佢要見MISS NG..我同KANAM就等佢..之後我同佢就走啦..
佢丫!!竟然買晒全部既波板糖比我..很感動呢..

跟住我地上左M記..跟住見到阿樂..阿PETE佢地離左..
跟住就發生左D野!!倫倫..對唔住牙*我只系可以講句:[]我愛你[]*
跟住KANAM打離..咁我同佢就等埋KN..買埋個麥當勞就返屋企喇"
做左陣H.W.忍唔住就訓著左..到左差唔多7點..就起身..睇下電視咁..
玩左陣電腦就食野..跟住玩電腦..沖涼*就訓覺了!!
頂!!好撚痛牙我>..<痛死我了..想死..唔系M痛又唔系肚痛喎..
痴線的!!>/\<


此日期前最佳:2005-10-17 11:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 16 日  星期日 


 

今日起左身就食野玩電腦做HW..

超無聊"隻豬又要陪FD..咁夜晚過愛文..

AH婆又系咁比錢我..上次個D未用完又比..雖然唔系好多..

細細個就佢湊我同阿妹..好多人都好錫我..知道我大個..

都冇人再鬧過我..屋企人系好重要..我同倫倫都好明..

但身邊既朋友..好多都聽到佢地成日同屋企人鬧交..

那我地已經很好了..T中有..吹水..我好掛住你..

記住TAKECARE!!

本來想電番直個頭..但倫倫同我媽咪都T中意我宜家個個..

咁又系..暑假電左冇耐有電..所以唔電了!!

PS..阿樂..生日快樂牙!!>3<

此日期前最佳:2005-10-16 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 15 日  星期六 


 

今日同媽咪出左MK行街..."

5點幾返到屋企..就玩電腦啦!!

跟住呢就食飯喇"0830做個套[]萬眾星輝賀台慶[]

本來冇咩興趣..點知聽到有TWINS..就出左去睇啦"

都幾好睇牙!!睇埋鋼之練金術就去左沖涼啦~

之後呢..就執下D衫啦..比我搵番條裙啦!!HAPI喔....

執完就整齊了"HA..然後就訓覺啦]]

此日期前最佳:2005-10-16 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容