| |
|
今日訓到0200到*好開心牙..有覺好訓!!
之後食野啦..睇電視玩電腦*
THEN就做HW喇!!
MUMIDADY出左街=..]
0630到就返左離...過左陣..
我就同MUMI..細細佬落街買野*
細細佬好似發燒丫
,SO DADDY就同佢睇醫生嚕*
我地就食飯..睇4粒鐘既TITANIC*
發覺睇咁多次..都想睇!!
睇完就沖涼訓覺嚕>3<
|
|
此日期前最佳:2005-09-11 01:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日系學校都冇乜特別野既*
跟住放學..我同MUMI買野食返左屋企食先"
THEN我..阿妹..MUMI就出去拎相機啦!!
系一個好錫我既叔叔買比我的生日禮物喎*
我地約左阿麻食野"傾計咁*
原來我好多親戚都去左DISENYLAND啦*
阿婆阿麻個D..遲D MUMI話等小人個陣先去喎~*
我就冇乜興趣啦*點解冇SANRIOLAND嫁!!
阿麻買左FULL HOUSE牙!!
聽日佢拎比我..HAPI..有得睇啦>3<*
跟住就過左愛文啦~*
0730到就GET HOME LU*
我就睇電視..食[繽紛樂]近期愛吃*
然後睇開心同啟傑_________*
THEN沖涼WRITE DIARY啦!!
頭先MUMI比左份NEWPAPER我睇"
系講一對情人..個男仔搞完個女仔..
唔要佢..THEN個女仔咪賤嚕*要同個男要求一齊返..
就系咁咪..個女仔就整損左個男..
搞到要警察..MISS阻止..
佢地仲系識[]聖公會蔡功譜中學[]嚕=口=
PS::今年收到既BDP都唔錯嫁//
DADDY就送左部K750I比我*
MUMI就送左個PC銀包比我*
有個就送左部CANON相機比我*
仲有我最愛既人陪我*
都唔錯啦..嘻*唔知我下年要部手提電腦佢地送唔送比我呢?? |
|
此日期前最佳:2005-09-10 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日呢"放左學之後....
豬豬就送迦南返屋企喇*
我就同mumi返左屋企食野先!!
然後佢地去晒swimming~
得我陪mumi睇醫生!!
跟住打比豬豬啦~佢就過左離陪我啦/\/ \
跟住MUMI要去照唔知咩>..<
所以我同豬豬就要接B啦**
我地接完就撘TAXI返屋企=..]]
我就要開奶比佢食*豬就幫我拎衫!!
咁我就等佢返離..佢仲買左薯條比我牙>3<
坐左陣..佢就要走啦>3<
唔知點解呢..系個刻好唔捨得佢走!!
真系唔知點解啦..跟住我就哄左個B訓覺*
佢地冇幾耐就返離啦!!
PS::今日我地最衰冇影相啦*
矣..都唔知第時點[臭]BB* |
|
此日期前最佳:2005-09-09 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 50 | »
|
|