YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 8 月 22 日  星期一 


 

今日唔知點解*9點幾已經起左身啦[[難得呢"

可能知道約左老公豬啦>3<睇左陣電視..

再訓左半粒鐘*然後睇左[]齊天大聖[]大結合*

睇到嬌gill牙*靚靚*跟住打比佢...然後出左去*

我就撘7B去碼頭搵佢*好耐冇見佢喇..掛住佢嚕*

跟住我地去左KFC..冒險樂園..跟住________*

6點幾佢就陪我搵媽咪..我地拎野..買野..

7點半就返左屋企嚕*我食完飯就睇電視..

仲意睇阿ron*連續三套都唔錯牙*

打完比佢..玩左陣電腦就訓啦]]

此日期前最佳:2005-08-23 01:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 21 日  星期日 


 

今日仲系好唔捨得一個最好朋友*

今日呢....*11點幾比媽咪叫醒左*

佢同爹d要出街]]但佢應承有人照顧個B*

離左]]所以...就要我嚕!!!!!!!矣....

好掛住佢牙*打左比佢...竟然仲攤左系張床

到"跟住傾左陣就睇下個B啦..仲訓緊覺丫]]

咁我就玩電腦*and then佢地返左離*

我就食野啦]]然後呢..就做功課"

做左1/4咋"救命啊>..<6點幾就同媽咪..阿妹

落街買野*後尾媽咪返左上去先"我同阿妹去左

買野"見到阿哥]]我就同佢傾電話啦"唉"

我個妹好煩"但見到佢又忍唔住笑=口=

倫倫都話佢好煩丫]]都唔知好嬲定好笑牙*

返上去坐左陣"媽咪竟然同我講"有野未買]]

唉...我想死牙!!!!!!!唔要做最大丫>..<

不過都好"可以同佢傾電話"嘻]]

上到去"嘉明就上左離*拎書.......

見到係銀龍*話鐘意..爹d就送左比佢嚕*

跟住我就沖涼"and then睇左[戀情告急]

可能第2次睇"冇咩感覺...然後就訓覺*

聽收音機喇*

此日期前最佳:2005-08-23 01:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 20 日  星期六 


 

今日兩點幾起身*之後打比佢_*

跟住食左阿妹特登買比我既薯條]]哈*=口-

跟住幫吹水燒歌T子啦]]and then媽咪..爹d..阿妹..多左個表弟返左離]]

跟住就食野喇"然後我就玩電腦_______*

無幾耐就要陪媽咪落街買dinner~

哇*痴撚線嫁!!!!!!!大雨到丫~

濕晒喇..我地買左M記..夾左糖喇我又/\/\

就回家了~*我食完野之後...就去左沖涼*

然後上網chick左dd野..就要同媽咪出去喇*

出門口個陣子..見到+明也"/\/\

跟住我地要撘好耐既車..去好遠既地方...

12點幾到就由[叔叔]車我地返土瓜灣*

媽咪要買糖水同野食喎"

那我就和T侖T侖傾電話喇______*

然後返到屋企食完野就玩電腦*

幫吹水整board"然後訓喇"

矣*唔開心牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

等..................................*

 

此日期前最佳:2005-08-21 02:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容