| |
|
今日唔知點解*9點幾已經起左身啦[[難得呢"
可能知道約左老公豬啦>3<睇左陣電視..
再訓左半粒鐘*然後睇左[]齊天大聖[]大結合*
睇到嬌gill牙*靚靚*跟住打比佢...然後出左去*
我就撘7B去碼頭搵佢*好耐冇見佢喇..掛住佢嚕*
跟住我地去左KFC..冒險樂園..跟住________*
6點幾佢就陪我搵媽咪..我地拎野..買野..
7點半就返左屋企嚕*我食完飯就睇電視..
仲意睇阿ron*連續三套都唔錯牙*
打完比佢..玩左陣電腦就訓啦]]
|
|
此日期前最佳:2005-08-23 01:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日仲系好唔捨得一個最好朋友*
今日呢....*11點幾比媽咪叫醒左*
佢同爹d要出街]]但佢應承有人照顧個B*
離左]]所以...就要我嚕!!!!!!!矣....

好掛住佢牙*打左比佢...竟然仲攤左系張床
到"跟住傾左陣就睇下個B啦..仲訓緊覺丫]]
咁我就玩電腦*and then佢地返左離*
我就食野啦]]然後呢..就做功課"
做左1/4咋"救命啊>..<6點幾就同媽咪..阿妹
落街買野*後尾媽咪返左上去先"我同阿妹去左
買野"見到阿哥]]我就同佢傾電話啦"唉"
我個妹好煩"但見到佢又忍唔住笑=口=
倫倫都話佢好煩丫]]都唔知好嬲定好笑牙*
返上去坐左陣"媽咪竟然同我講"有野未買]]
唉...我想死牙!!!!!!!唔要做最大丫>..<
不過都好"可以同佢傾電話"嘻]]
上到去"嘉明就上左離*拎書.......
見到係銀龍*話鐘意..爹d就送左比佢嚕*
跟住我就沖涼"and then睇左[戀情告急]
可能第2次睇"冇咩感覺...然後就訓覺*
聽收音機喇* |
|
此日期前最佳:2005-08-23 01:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日兩點幾起身*之後打比佢_*
跟住食左阿妹特登買比我既薯條]]哈*=口-
跟住幫吹水燒歌T子啦]]and then媽咪..爹d..阿妹..多左個表弟返左離]]
跟住就食野喇"然後我就玩電腦_______*
無幾耐就要陪媽咪落街買dinner~
哇*痴撚線嫁!!!!!!!大雨到丫~
濕晒喇..我地買左M記..夾左糖喇我又/\/\
就回家了~*我食完野之後...就去左沖涼*
然後上網chick左dd野..就要同媽咪出去喇*
出門口個陣子..見到+明也"/\/\
跟住我地要撘好耐既車..去好遠既地方...
12點幾到就由[叔叔]車我地返土瓜灣*
媽咪要買糖水同野食喎"
那我就和T侖T侖傾電話喇______*
然後返到屋企食完野就玩電腦*
幫吹水整board"然後訓喇"
矣*唔開心牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
等..................................*
|
|
此日期前最佳:2005-08-21 02:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 50 | »
|
|