| |
|
琴晚好夜先訓得著丫>"<!!
4點幾5點Daddy同mami出左去"
原來細佬唔舒服,,今日12點起左身]]
之後點幾同媽咪,呀妹,細細佬出街/\/*
我地又去左朗豪坊=口="
咁我地食野啦,,之後就行囉=..]
媽咪買左對addida比細佬"
買左個PATRICK COX銀包比我/\/\
佢話之前我送左個比佢喎=口-
但我送比佢既二百幾咋"佢送返比我個個8百幾嫁..
好開心呢]]…行到4點幾去左聯合''
因為約左阿麻食野~~
6點就返屋企喇\\
好掛住老公呢!!!
|
|
此日期前最佳:2005-08-01 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日本來熟睡緊嫁!!跟住阿妹冇啦啦打比我"
叫我落培正中學接佢=口="唉=..]番左離冇幾
耐"就同吹水//妹出左旺角朗豪坊]]我地又至
頂行到至低*[]*我系izzue見到條桃紅色既橫
間背心/\/幾靚嫁**但唔知老公愛唔愛呢??
我地仲去左仙跡岩食野"飲左杯珍珠奶茶......
食左好多野"埋單114$$好彩唔駛我埋單咋/\/ \
最後買左個銀包比媽咪>3<佢好仲2""yeahv.v
今日老公同d屋企人去左漫畫節//仲買左個kitty
公仔比我>3<好開心/\/\y Love""今日冇見過老公
很掛住他呀!! |
|
此日期前最佳:2005-07-31 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日都算早起身啦”
之後約左老公呀/\/\
我 1 點鐘到出門口//
然後撘28M落旺角
搵老公=. . ]and then
我地去KFC食野]]
再去Chich堡行左陣""
老公買左條褲))
幾靚嫁!!/\/ \
跟住我地去左.....]]
我地走個陣落好大雨呀/\/
撘的上返何文田][""
唔知老公宜家做緊咩呢??
聽日佢有要返工,一定好辛苦>..<
擔心呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
不過,今日老公讚我叻左丫/\/ \
HappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappy
|
|
此日期前最佳:2005-07-29 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|
|