| |
|
今日去左又111111城,西九龍…
跟住6點鐘過愛文”坐左陣就去左搵老公/\/\
佢要打波…我同細細佬就系到玩_))
7點我就走"因為要食飯!!之後食完飯我又去左搵佢..
兩個細佬又跟左我去=口=
8點幾就返左屋企!!
睇電視,玩電腦,同老公傾電話''
爆憎某兩個仆街!!
|
|
此日期前最佳:2005-07-29 01:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日2點比人嘈醒左!!之後MaMi就拉左我陪佢行街…**
我地首先去左KFC食野…佢話要換叮o當個pet野喎=口="
唉//兩個人..都唔駛食成百幾蚊嫁=. . ]之後就去左丹勞"佢
買衫//and then再去朗豪坊""佢又去左i t 買左件Mickey既
衫]]又話因為中意個章=. .=//而我就去左izzue買左條褲//
跟住就返屋企''系屋企呢,就整下板板…玩下PSP,,咁"跟
住表弟離左/\/\…跟住食飯…同老公傾電話…佢仲系灣
仔丫!佢做野做到好累也>[]<掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛
掛住住住住住住住住住住住住佢佢佢佢佢佢佢佢佢佢佢佢佢佢!!!
騙我騙我騙我騙我騙我騙我騙我騙我騙我騙我騙我騙我
騙我騙我騙我媽咪騙我=口=佢呀,叫我唔醒"就話杜偉倫搵你!
搞到人地即刻彈起身!!!>..<
|
|
此日期前最佳:2005-07-27 10:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
琴晚4點先訓丫!!因為我同d細佬妹系到狂玩""
跟住今日呢3點先起身!一起身牙都未刷就打比
老公豬/\/\佢做緊Partime呀幫佢媽咪…**系灣
仔//]之後我刷完牙食完野再打比佢啦]]我地一
跟傾一路玩電腦,,之後佢要做野…咁我就玩
電腦同打機..跟住要食葯…個鼻同喉嚨很苦呀=..]
同細佬玩有陣就食飯//跟住媽咪個fd同佢個仔
上左離…'唔關我事**咁我又同老公豬傾電話"
玩電腦!!今日睇左Kenny[先知]個Mv..正唷
/\/\Kaa~宜家我要洗白白Lum..BYE~
|
|
此日期前最佳:2005-07-27 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|
|