| |
|
琴晚唔知點解3點就訓得著啦*
今日2點起身"跟住就食野啦*
然後就要睇住[]表弟[]啦!!
我就系到睇阿RIAN既DVD

然後玩電腦*AND THEN 陪媽咪落街買野]]
然後玩電腦啦*睇左勁多阿RIAN個DMTV!!

睇到差D唔記得睇阿RON*跟住睇"酒店風雲"
佢兩個都好靚仔牙>3<2R]]
跟住傾電話同老公豬&吹水

然後沖涼..玩電腦..訓覺喇]]
傻菇::MISS YOU!!
|
|
此日期前最佳:2005-08-30 02:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日兩點幾比個B嘈醒左*
跟住刷牙睇電視]]
之後媽咪同佢個FD..FD個T子上左離*
我就食野啦"跟住幫佢個FD入歌!!
然後玩電腦]]7點幾同阿妹撘車過愛文*
走個陣*媽咪打比我]]叫我接表弟返屋企=口=
咁我就系樓下等阿妹接佢"
痴線的!!系咁比蚊咬

我就一路等一路同傻菇傾電話]]
然後撘車返屋企________*
返到屋企*玩電腦]]傾電話*整相(吹水)
正牙>3<HAPPY *[]C 8 KUNG[]
AND THEN..SLEEPING* |
|
此日期前最佳:2005-08-29 01:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日呢*個B又離左喎*
好得意牙佢>3<"肥嘟嘟]]
今日牙!!睇電視**
吳卓羲同個欣宜跳舞啦*
系都同個靚D啦>0<
唉______________* |
|
此日期前最佳:2005-08-28 04:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 50 | »
|
|