YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 9 月 6 日  星期二 


 

琴晚我終於訓到覺啦"難得!!

一覺訓天光..仲唔想起身..

之後就返學啦]]第一堂早讀OK*

跟住上MISSMK"系到影相睇魔戒"唔錯"

之後MATHS"GOOD啦*AND THEN世史..

MISS CHAN牙*MISS 1B啦]]

之後咪上王偉明個堂囉*妖!!好憎佢囉"白痴仔!!

跟住普通話..MISS 曾=口="

LUNCH TIME啦"

AND THEN ART..MISS個D野好核突囉!!!

跟住宗教_________悶啦..

跟住放學啦~0530到我同MUMI去接B啦*

落大雨喎..我得一把[]JA[]..

SO我要JA住MUMI&B..自己濕晒嚕>..<

返到HOME就包書..做功課..SD MESSAGE..EMAIL..睇電視玩電腦"

同豬豬傾左陣電話..NOW..去沖涼喇/\/ \

BYEBYE________________*

此日期前最佳:2005-09-06 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 5 日  星期一 


 

矣!!琴晚訓唔著牙..眼光光咁

6點幾就起左身嚕"跟住同佢地返學"

跟住今日教MATHS個阿SIR都唔錯既*

MUSIC呢就OK啦*個[MISS]有D無聊=口="

林仔教我唔知乜科牙!!都OK啦"

MISS NG就全堂SAY ENGLISH"

都冇咩特別嚕~

0700個陣陪MUMI落街買野"

今日我有食粥/\/\原來豬都鐘意食牛肉粥嫁*

咁買晒咁多個人既粥..就上左去MARKET..

我就系咁同豬豬傾電電啦

跟住都冇乜野*

睇阿RON啦跟住就梗系!!

>3<..

此日期前最佳:2005-09-06 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 4 日  星期日 


 

今日0200先起身!!DADDY同大細佬就出左街*

跟住我就食野啦~0400就同MUMMY細細佬出左MK*

MUMI唔舒服要睇醫生牙

跟住去左朗豪坊*無印*

MUMI又要買野我又要買..阿妹又要兩個細佬又要喎..

跟住就去左行街買野]]然後就返屋企先..

跟住0700到又落MK..買野"

今次又系我同MUMI..換左大細佬*

買完就買飯"我就系711等倫倫*

佢幫MUMI買粥"跟住佢就送我返屋企喇~

返到離就要食飯"執屋個D~

宜家就去沖涼喇"BYEBYE_________*

此日期前最佳:2005-09-04 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容