| |
|
琴晚我終於訓到覺啦"難得!!
一覺訓天光..仲唔想起身..

之後就返學啦]]第一堂早讀OK*
跟住上MISSMK"系到影相睇魔戒"唔錯"
之後MATHS"GOOD啦*AND THEN世史..
MISS CHAN牙*MISS 1B啦]]
之後咪上王偉明個堂囉*妖!!好憎佢囉"白痴仔!!
跟住普通話..MISS 曾=口="
LUNCH TIME啦"

AND THEN ART..MISS個D野好核突囉!!!
跟住宗教_________悶啦..
跟住放學啦~0530到我同MUMI去接B啦*
落大雨喎..我得一把[]JA[]..
SO我要JA住MUMI&B..自己濕晒嚕>..<
返到HOME就包書..做功課..SD MESSAGE..EMAIL..睇電視玩電腦"
同豬豬傾左陣電話..NOW..去沖涼喇/\/ \
BYEBYE________________*
|
|
此日期前最佳:2005-09-06 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
矣!!琴晚訓唔著牙..眼光光咁
6點幾就起左身嚕"跟住同佢地返學"
跟住今日教MATHS個阿SIR都唔錯既*
MUSIC呢就OK啦*個[MISS]有D無聊=口="
林仔教我唔知乜科牙!!都OK啦"
MISS NG就全堂SAY ENGLISH"
都冇咩特別嚕~
0700個陣陪MUMI落街買野"
今日我有食粥/\/\原來豬都鐘意食牛肉粥嫁*
咁買晒咁多個人既粥..就上左去MARKET..
我就系咁同豬豬傾電電啦

跟住都冇乜野*
睇阿RON啦跟住就梗系!!
>3<.. |
|
此日期前最佳:2005-09-06 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日0200先起身!!DADDY同大細佬就出左街*
跟住我就食野啦~0400就同MUMMY細細佬出左MK*
MUMI唔舒服要睇醫生牙

跟住去左朗豪坊*無印*
MUMI又要買野我又要買..阿妹又要兩個細佬又要喎..
跟住就去左行街買野]]然後就返屋企先..
跟住0700到又落MK..買野"
今次又系我同MUMI..換左大細佬*
買完就買飯"我就系711等倫倫*
佢幫MUMI買粥"跟住佢就送我返屋企喇~
返到離就要食飯"執屋個D~
宜家就去沖涼喇"BYEBYE_________* |
|
此日期前最佳:2005-09-04 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 50 | »
|
|