| |
|
今日兩點幾先起身,
之後媽咪叫左M記上離食"
佢就出左街"Daddy唔舒服所以訓覺覺**
我就玩電腦,無幾耐"肥波"離左,
媽咪都返左離]]
佢個fd上左離叫我幫佢入歌(手提)
打比佢,,佢話唔得閒..同d FD一齊喎~

咁咪唔阻佢嚕"我咪睇新x師兄嚕,
阿Gill同Edison襯爆牙!!!!!!!!
靚仔+靚女**/\/\y Lover>3<
掛住泥,吹水]]
其實很想見住你 那管身處在何地
漸漸害怕忘記這副面容這種驚喜
等還是不等 當然是心癮
你難道趁昨夜又認識別人??
心情亂得很 天 怎平伏心癮
我們何以未越住越近!!!!!!!!!!!!!!
拿出電話 竟然並未撥通
越想越開心又疼痛
|
|
此日期前最佳:2005-08-07 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日訓訓下聽到君好把聲,
就即刻起身睇嚕"大結局啦…
之後食野啦,跟住DADDY同細細佬出左去/\/
無幾耐MUMMI又出左街…
咁我就玩電腦,食薯片]]
傾電話咁,,跟住MUMMI打離,話佢地要7點幾先返…
倫倫因為要拎野比我,所以上左離涼冷氣/\/\
好掛佢牙!!!!!!成日冇見過…
傾左陣佢要走啦,,要去MK換鞋…
跟住佢等暉暉個陣呢就同我傾電電/\/\
之後佢地返左離"就食飯啦…
跟住我要睇近期至愛既『我的野蠻奶奶』&『妙手人心Ⅲ』
唔知我地會唔會好似對公公婆婆咁呢??
好想好想好想丫!!!!!!!!!(發緊夢)

之後就沖涼啦…
打比佢…佢同D FD一齊,,
本來想傾耐DD嫁…
但佢唔得閒,,咪廢事阻住佢嚕/\/\
我愛你啦老公""
|
|
此日期前最佳:2005-08-06 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日點幾到啦就起左身lu...
跟住媽咪買左我至愛既牛肉粥同腸粉比我"
我地個個都病左>..<所以要食粥]]
之後媽咪出左街…
我打極都打唔到比老公也!!!!!

之後佢打返比我,原來佢唔記得拎電電

7點媽咪同daddy帶左細細佬睇醫生
我呢就系7點半帶妹同細佬撘的落聯合
之後我地行街街,我同媽咪買左件孖T=口=
兩件都系3百幾咋!!!!!!!
我地呢就睇中左4件咁…
之後去左新世紀食KFC"]]媽咪話要換大雄啵/\/
跟住個系到睇我愛的『我的野蠻奶奶』"
跟住我地去左影貼紙想/\/\靚靚**
最後就撘的返屋企嚕**
跟住呢daddy同媽咪過左愛文
咁我就同佢傾電電同沖涼啦/\/\
P.S老公,我會記得刷牙嫁啦!!!! |
|
此日期前最佳:2005-08-05 02:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|
|