YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 8 月 6 日  星期六 


 

今日兩點幾先起身,

之後媽咪叫左M記上離食"

佢就出左街"Daddy唔舒服所以訓覺覺**

我就玩電腦,無幾耐"肥波"離左,

媽咪都返左離]]

佢個fd上左離叫我幫佢入歌(手提)

打比佢,,佢話唔得閒..同d FD一齊喎~

咁咪唔阻佢嚕"我咪睇新x師兄嚕,

阿Gill同Edison襯爆牙!!!!!!!!

靚仔+靚女**/\/\y Lover>3<

掛住泥,吹水]]


其實很想見住你 那管身處在何地

漸漸害怕忘記這副面容這種驚喜

等還是不等 當然是心癮 
你難道趁昨夜又認識別人??

心情亂得很 天 怎平伏心癮

 
我們何以未越住越近!!!!!!!!!!!!!!

 拿出電話 竟然並未撥通

越想越開心又疼痛

此日期前最佳:2005-08-07 01:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 5 日  星期五 


 

今日訓訓下聽到君好把聲,

就即刻起身睇嚕"大結局啦…

之後食野啦,跟住DADDY同細細佬出左去/\/

無幾耐MUMMI又出左街…

咁我就玩電腦,食薯片]]

傾電話咁,,跟住MUMMI打離,話佢地要7點幾先返…

倫倫因為要拎野比我,所以上左離涼冷氣/\/\

好掛佢牙!!!!!!成日冇見過…

傾左陣佢要走啦,,要去MK換鞋…

跟住佢等暉暉個陣呢就同我傾電電/\/\

之後佢地返左離"就食飯啦…

跟住我要睇近期至愛既『我的野蠻奶奶』&『妙手人心Ⅲ』

唔知我地會唔會好似對公公婆婆咁呢??

好想好想好想丫!!!!!!!!!(發緊夢)

之後就沖涼啦…

打比佢…佢同D FD一齊,,

本來想傾耐DD嫁…

但佢唔得閒,,咪廢事阻住佢嚕/\/\

我愛你啦老公""

 

此日期前最佳:2005-08-06 12:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 4 日  星期四 


 

今日點幾到啦就起左身lu...

跟住媽咪買左我至愛既牛肉粥同腸粉比我"

我地個個都病左>..<所以要食粥]]

之後媽咪出左街…

我打極都打唔到比老公也!!!!!

之後佢打返比我,原來佢唔記得拎電電

7點媽咪同daddy帶左細細佬睇醫生

我呢就系7點半帶妹同細佬撘的落聯合

之後我地行街街,我同媽咪買左件孖T=口=

兩件都系3百幾咋!!!!!!!

我地呢就睇中左4件咁…

之後去左新世紀食KFC"]]媽咪話要換大雄啵/\/

跟住個系到睇我愛的『我的野蠻奶奶』"

跟住我地去左影貼紙想/\/\靚靚**

最後就撘的返屋企嚕**

跟住呢daddy同媽咪過左愛文

咁我就同佢傾電電同沖涼啦/\/\

P.S老公,我會記得刷牙嫁啦!!!!

此日期前最佳:2005-08-05 02:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容