| |
|
今日11點就起左身啦..因為約左老公*
之後12點幾就出門口撘7B啦]]
之後再撘杜海小倫過灣仔啦//
and then老公過左離接我啦"
我地就上公司,坐左陣就出左少咀]]
然後再過黃埔啦..跟住上左佢屋企啦**
6點到就陪我過愛文搵媽咪**
過到去佢同個fd買緊野=口="
ja系要我地拎..之後又要華潤]]
佢打比我叫我同老公返何文田先..
幫佢買野喎]]咁我同老公拎住一袋二袋..
拖住手仔..我呢就喂佢食野咁..行番何文田"
返到屋企,我眼訓喔…訓左一粒鐘*
跟住睇野蠻奶奶同食飯..媽咪整既雞翼好好味呢
跟住我沖涼…再同老公煲粥嚕**
今日牙…受到前所未試過既[痛]牙!!!!!!!!!!!
但唔系
痛~ke..
|
|
此日期前最佳:2005-08-11 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日表弟離左*媽咪又出左街]]
打極都搵唔到佢\.....擔心........
無無聊聊咁,同下肥波玩]]
之後呢,睇now//做阿Gill..
[低1點的天空]\"and then,
7點幾出左旺角帶埋表弟//
約左阿麻,姑姐食飯[[
10點幾就返左屋企\"
返到屋企掛住睇YES!阿Gill
做cover牙...有阿Fi嫁..
我梗系買靚Gill啦\"
仲買左本講無賴王既\"
鄭中基衰衰也~~MIKI有乜好呢??
揀阿Sa咪好嚕\"我愛嫁都....
Cookies都冇個好既,個個都搶人地既\"
剩識溝仔..發姣咁\"
Best of the twins]]
好掛住佢\牙**
|
|
此日期前最佳:2005-08-11 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
我都唔明,點解每次都系我地女既為男既痛心嚕"
今日,我好似因為講左一句說話]]就鬧左交...
好多人實會覺得系我既錯//我應該哄番佢,
但我系女仔離嫁…點解唔可以佢就我呢??
每次鬧交,都要我哄番佢,就算佢唔岩,佢都會搵到我做錯既野
而話番我…你可唔可以搵次唔理我岩唔岩
都哄下我就下我呢??(我諗都好難)
每次鬧親,關完之後個
好痛]]
杜偉倫"正衰人離嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
情場上並無先知 也許在最後不再愛**
|
|
此日期前最佳:2005-08-09 01:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|
|