|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
今朝BO機*好閪無聊..同豆釘傾msn,,
同豆釘AND青LING去左R樓到.......BO野=]
係個到傾計,,傾左勁撚耐 .....乜都傾一餐 ,,
之後上埋我屋企扑野><"
|
| 刊登時間:2007-05-23 07:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 150 | »
|