|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
成班日日係到講笑,,搞爛gags..
比人笑或者笑人,,呵呵`
人地開心我就會開心,,
因為咁好多人都以為,,
我日日都好開心咁過..
但事實又係咪咁呢?
開心既背後又係咪真正既開心呢?`?
有冇人真正明白我呢..]]
第一堂就比人打`燥底囉..
`HA..無奈囉`
鍾意講就講飽佢..
你講晒喇`頂你..
食撚屎喇`返大陸執牛屎喇..
柒到咩咁`下次咪打我牙笨柒..
自己又唔講清楚D..
鬼知你係要咁咩`又唔係你肚度條蟲..
[FUCKING YOU!!!!!]
LUNCH`落左去搵劉SIR,,
食完野就係度走黎走去..好玩,,
放學`比個個MISS CHAN捉左去抄書..
好無聊咁就過左喇..
真是很多謝一個朋友..
雖然你吾係佢身邊..
但佢令到我明白左一個道理`
令到我開心番..*
以前既我,,剩係會想番到之前甜蜜既時候..
永遠吾願意接受E+痛苦既日子..
只係識哭`真係好笑..哈哈*
E+諗通左`
個個人都有自己要行既路..
可能一D好既`一D痛苦既..
但係咁吾代表你冇好既野`
就算係過左去都好..
因為曾經擁有過`好過你咩都冇..
知得多`煩得多..
想講又吾講得`吾想講既就吾好講喇..
對於朋友..我吾係有心瞞住,,`
只是有野吾可以講..
講左之後,,後果嚴重..
哩D就係為左自己`都係為左朋友,,
對不起..唉`人際關係真係煩..
可能自己年紀仲細..
經歷又少`唔明咁多人與人之間既事掛..
不過而家最好就開開心心,,呵呵..]]
|
| 刊登時間:2007-05-23 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 150 | »
|