`兒童不宜,,
 
未滿18歲者請不要收看..!!!!
 
滿18歲者請自行想像..}]]
 
莪噯您_,,   你是嗎..?   我很想知道你是否真的愛我=]]`
tobychan123
暱稱: ▩`S!U-]妹²`*
性別: 女
最新文章
``嘿嘿]]]]]]]]]]]
=000000000=
`賓賓日..!!
無聊的1日..!!
今日同你見面既時間小...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!

                  ♥我曾 認真深愛著 1個人!

                                         曾答應只愛我1個 t3t`™:}



落雨天`噢`心情不好..

成班日日係到講笑,,搞爛gags..

比人笑或者笑人,,呵呵`

人地開心我就會開心,,

             因為咁好多人都以為,,

我日日都好開心咁過..

        但事實又係咪咁呢?

開心既背後又係咪真正既開心呢?`?

                有冇人真正明白我呢..]]

第一堂就比人打`燥底囉..

`HA..無奈囉`

     鍾意講就講飽佢..

你講晒喇`頂你..

食撚屎喇`返大陸執牛屎喇..

柒到咩咁`下次咪打我牙笨柒..

         自己又唔講清楚D..

鬼知你係要咁咩`又唔係你肚度條蟲..

         [FUCKING YOU!!!!!]

LUNCH`落左去搵劉SIR,,

食完野就係度走黎走去..好玩,,

放學`比個個MISS CHAN捉左去抄書..

好無聊咁就過左喇..

真是很多謝一個朋友..

雖然你吾係佢身邊..

但佢令到我明白左一個道理`

        令到我開心番..*

以前既我,,剩係會想番到之前甜蜜既時候..

永遠吾願意接受E+痛苦既日子..

只係識哭`真係好笑..哈哈*

                E+諗通左`

個個人都有自己要行既路..

可能一D好既`一D痛苦既..

但係咁吾代表你冇好既野`

         就算係過左去都好..

因為曾經擁有過`好過你咩都冇..

知得多`煩得多..

想講又吾講得`吾想講既就吾好講喇..

對於朋友..我吾係有心瞞住,,`

只是有野吾可以講..

講左之後,,後果嚴重..

哩D就係為左自己`都係為左朋友,,

對不起..唉`人際關係真係煩..

可能自己年紀仲細..

經歷又少`唔明咁多人與人之間既事掛..

不過而家最好就開開心心,,呵呵..]]

刊登時間:2007-05-23 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]