我好想喊牙...
真係好想好想喊...
好想自己一個人,,
我想去1個得自己1個人既地方..
我咩都唔想諗..]]好唔開心牙,,
點解呢排GE我,,心情極差..
我呢排整個人都衰晒啊...
越泥越憎自己..
吾知點解泥幾日都有種感覺...
點解禁多人死.. 又吾見我死呢..
死左佢..世界少左件垃圾,,
近排都好煩,,好燥..*
做人好辛苦~好唔開心呀!!!!
我吾知點解憎一個人,,
之後有d內疚既= ="
禾發覺自己而家巧難去面對某人,,
ps"希望梨真係真心同禾一齊啦*
點解我咁衰..點解,,?
你真係唔再中2我嫁??
我相信你...點解要我咁對我??
你講呀///快D講呀///
唔好令我失望啦..!
我只係想知你中2邊個,,,
你話過你係中2我,,
但係...點解咁多人咁講你..
我願意去等你去中2我,,
點解呀??你明吾明我既感受`牙,,?
你講啦,,講啦..
吾該你講啦..就算係吾開心既野,,
但起碼有個答案比我...
一個答案之嘛..係要講唔係做出黎呀..!
而且我要解釋呀...
你話過中2我..\\
因為愛一個人唔需要得到...
只要開心就得喇...
要笑多D講多D野...
吾好以為男仔哄女仔係好大勇氣,,
其實女仔哄男仔都係...
大家可以幫我一個忙嗎?留Cm...
可以令佢知道係真架...
|