`兒童不宜,,
 
未滿18歲者請不要收看..!!!!
 
滿18歲者請自行想像..}]]
 
莪噯您_,,   你是嗎..?   我很想知道你是否真的愛我=]]`
tobychan123
暱稱: ▩`S!U-]妹²`*
性別: 女
最新文章
``嘿嘿]]]]]]]]]]]
=000000000=
`賓賓日..!!
無聊的1日..!!
今日同你見面既時間小...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!

                  ♥我曾 認真深愛著 1個人!

                                         曾答應只愛我1個 t3t`™:}



2007-05-23

我好想喊牙...

真係好想好想喊...

          好想自己一個人,,

我想去1個得自己1個人既地方..

我咩都唔想諗..]]好唔開心牙,,

        點解呢排GE我,,心情極差..

我呢排整個人都衰晒啊...

越泥越憎自己..

吾知點解泥幾日都有種感覺...

點解禁多人死.. 又吾見我死呢..

死左佢..世界少左件垃圾,,

近排都好煩,,好燥..*

        做人好辛苦~好唔開心呀!!!!

我吾知點解憎一個人,,

之後有d內疚既= ="

禾發覺自己而家巧難去面對某人,,

                ps"希望梨真係真心同禾一齊啦*

點解我咁衰..點解,,?
你真係唔再中2我嫁??
我相信你...點解要我咁對我??
你講呀///快D講呀///
唔好令我失望啦..!
我只係想知你中2邊個,,,
你話過你係中2我,,
但係...點解咁多人咁講你..
我願意去等你去中2我,,
點解呀??你明吾明我既感受`牙,,?
你講啦,,講啦..
吾該你講啦..就算係吾開心既野,,
但起碼有個答案比我...
一個答案之嘛..係要講唔係做出黎呀..!
而且我要解釋呀...
你話過中2我..\\
因為愛一個人唔需要得到...
只要開心就得喇...
要笑多D講多D野...
吾好以為男仔哄女仔係好大勇氣,,
其實女仔哄男仔都係...
大家可以幫我一個忙嗎?留Cm...
可以令佢知道係真架...

刊登時間:2007-05-23 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]