|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
好番哂..冇事啦,,
開心番好多,,]`
呵呵'`>____<"
毛良偉-_你同我一齊,,
你一定要開開心心牙!`
[知吾知牙..?]
吾好吾開心牙..笑下啦,,
[1,,2,,3,,笑]哈"
|
| 刊登時間:2007-05-11 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 150 | »
|