|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
`自己坐係張床..眼淚慢慢咁流出來,,
係到諗:;:]梨係幾時開始吾再緊張我..
梨有冇禾愛得比禾多,,深'"
我有問過自己"
禾係咪真係中2梨..係,,禾係真心咁中2梨'
我認我自己係愛得你太過深啦!`
吾該梨吾好再傷害我啦!好冇?
禾吾想再受傷害啦..吾想再吾開心"
喊,,喊吾代表我軟弱,,
因為吾開心,,先會喊左出黎.."
喊因為我驚失去左梨,,]
不問不聞到,,唔會再理你同邊個一齊"
唔出聲唔代表我唔知梨同邊個一齊..
SoR喎..我係唔會放棄[梨]架`
你對我黎講係{十分}重要,,
點解你成日搞到我好心痛=]`
愛你唔係一日既事//
慢慢習慣每晚等你的電話,,
要好好學懂珍惜.."
你到底有咩好..逼到我要成日掛住梨?"
你搞到我流左太多眼淚啦"
`愛係咪世界上最大既折磨,,
特別係愛一個,,唔愛自己既人=]`
我真係唔知自己E+可以做咩野..\\
可以同你一齊,,其實禾已經好開心"
有時你做既野,,令我唔知點做好=]
搞到禾好煩0.0都吾知點好.."\
成日令我日日都亂諗野,,
好驚____真係好驚`
我吾想失去你_`
E+我明白我唔可以失去你"
好想你用行動黎證明比我知..
[梨仲中2禾]
得唔得牙?'吾好比我亂諗野..好冇??`
|
| 刊登時間:2007-05-08 07:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 150 | »
|