今日第一堂就系PE啦!!XDDDDD㊣!!
落左去操場=]]
跟著唔g點解見到地下有個籃球就裸起左=3=""""
嘩!O個陣爆大風><
射極刀唔入><"""""
唉][][]""…真系慘…
之後無端端比龐SIR叫左過去++=]
O爆咀@@原來系叫我反手球比賽…唉_-_
我刀系第幾次掂手球+][刀唔G點解叫我過去既\./
跟著仲要系叫我打一球就叫我走?!"""""
唔巧反我啦\,,\\\
無奈囉系~~~跟著又系MATH==唉
冇漫畫好睇啦…]][
IH系靚仔O個組出去PRESEN
不過個靚仔冇出去__-___"""
醒少少既就G我講緊冰個嫁啦-P-
中文堂就唔巧提啦+++又系PRESEN…仲要又系靚仔++"""
冇乜突別=0=
ENG系MIS BLUE JO堂
…][]無奈囉,最尾先系我同丁丁出去==
唔G點解E次唔系太緊張…可能唔系太重要啦=O="""""
不過刀幾順利既____,,,
聽日到我O個出去PRESEN啦""
希望順利啦@><@甘又過左一日啦**
|