tobytang : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
!![}]]]蛋治**∼
tobytang
暱稱: 蛋治
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::
2006-08-29
好悶呀><
天日最後一日考屎啦!!...
今日考中史同RE呀@3@
考muSic!!=]]]

:: 日誌分類 ::
全部 (11)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 11
留言總數: 4
今日人氣: 1
累積人氣: 423

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


2006-06-15 分類: 未分類

  今日第一堂就系PE啦!!XDDDDD㊣!!

落左去操場=]]

跟著唔g點解見到地下有個籃球就裸起左=3=""""

嘩!O個陣爆大風><

射極刀唔入><"""""

唉][][]""…真系慘…

之後無端端比龐SIR叫左過去++=]

O爆咀@@原來系叫我反手球比賽…唉_-_

我刀系第幾次掂手球+][刀唔G點解叫我過去既\./

跟著仲要系叫我打一球就叫我走?!"""""

唔巧反我啦\,,\\\

無奈囉系~~~跟著又系MATH==唉

冇漫畫好睇啦…]][

IH系靚仔O個組出去PRESEN

不過個靚仔冇出去__-___"""

醒少少既就G我講緊冰個嫁啦-P-

中文堂就唔巧提啦+++又系PRESEN…仲要又系靚仔++"""

冇乜突別=0=

ENG系MIS BLUE JO堂

…][]無奈囉,最尾先系我同丁丁出去==

唔G點解E次唔系太緊張…可能唔系太重要啦=O="""""

不過刀幾順利既____,,,

聽日到我O個出去PRESEN啦""

希望順利啦@><@甘又過左一日啦**