6月21號AYU出碟!!
唉,,,//
刀唔g點解嘈浩章會上左edwin個論壇-3-"""
仲要見到我投佢系最黑人憎,,,,=[]
有冇搞錯==]]'"
佢今日MUSIC堂問我點解甘憎佢?!@3@][]
系人刀憎佢啦=3=見到佢個樣就憎佢LU***
成日木起個咀=O=''
今日第一堂就系CHI,,,/////"
又系PRESEN-O-唉....'''''
悶爆=3=**
跟著MUSIC默書++++""
MUSIC刀要DICT.=3=""
ENG堂><><""曾曾又向到鬧人!!@>@
不過D人又真系衰既,成日唔帶野!!-3-]]]
IH堂到我O個組PRESEN啦!!**
等左幾耐,,,,''我地系最尾一組......,,::
好彩刀幾順利既''''
RE堂問書=O=..""""!!
!!刀冇人簡我答!!@.@
慘!!
冇得加分@.@
返到屋企,,,,,><
又系食吉野家=3=,,,//
唉,,,,,,,,'
夜晚就唔巧提啦@>@
呀媽唔比我睇電視@.@
一返泥就叫我熄機-0-
無無聊聊就過左一晚=3=
不過我9點就訓左?!>.<
聽日換爐啦~!︿︿"""
|