2010 年 5 月 10 日  星期一   晴天


2010-05-10 分類: 未分類

唉xd 琴日母親節mama上左大陸探婆婆

but冇帶我地去><s0 sad

不過第1次覺得家姐好人

竟然買戈cake番黎俾我食n_n yaya

咩我好少上msn咩? 

 

My L0ve

 

 

發表時間:2010-05-10 03:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


tobyy_c
暱稱: ★小車
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客