小楓~高達迷一個
不管你在路上多麼迷惘 我會在身邊 因為只要兩個人相信著彼此 就不會分離 別懼怕 試著去相信 這樣你就能學會變成憎恨前的 那份真正的愛了~
toddlamking
暱稱: 小楓
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
又影MG EXIA
2隻bb
Wing~
好悶~
nt-d
文章分類
全部 (20)
Gundam模型 (12)
生活記事 (8)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 12
今日人氣: 1
累積人氣: 336
2011 年 5 月 6 日  星期五   陰天


今日水運會 鬱悶 分類: 生活記事

今日水運會,果然不出我所料,真是悶到啊~又冇fd係我個社,又唔比穿校服,冇得過社吹水.............足足坐左3個半鍾~

走個時搭鐵,有位都唔想坐.........其實可能番學上課仲好~



2011 年 5 月 5 日  星期四   陰天


明天水運會 鬱悶 分類: 生活記事

明天水運會,一定好悶..........冇野做....只係望住個泳池發呆~~~



2011 年 4 月 30 日  星期六   陰天


量子型00~完成la~~~~~ 滿足 分類: Gundam模型

上次講過我會買量子型00,真係買左la~,本來想轉買無正,點知要$389,買完都無錢買marker,所以買番佢~

不過我好似買錯野,早知買無正...........這部野唔好玩的,易砌但唔好玩,exia好玩好多~

d炮砌曬上去會好重~好難搞.......

這個又係.................

買左支marker緊係要勾線la~型左好多~(mg exia都係)

EXIA + 量子型00!!!!!!!!!!睇下勾左線係唔係型左好多呢!?

 

 



2011 年 4 月 27 日  星期三   陰天


MG EXIA 完成~玩la~ 愉快 分類: Gundam模型

之前,我講過我砌好左隻mg exia ,現在緊係玩番夠本la~

貼左水貼,型左好多,聽日買支marker勾線~

到武器~

之後緊係玩la~

^主天:唔好斬我啊呀!!!!!!自己人啊呀!!!!!!! exia:顏色不對wo~斬啊呀!!!!!

主天:仲斬!? exia:我信你唔過啊!!!!斬啊呀!!!!!!

7劍:等我對付你!!!!! exia:好!我要打敗未來的我!!!!!!!! 7劍心想:(你知唔知你講緊咩啊......)

好型啊~抄下先~

今日玩住先,88~(下次買量子型00,再砌過mg!!!!)



2011 年 4 月 26 日  星期二   晴天


MG EXIA 終於砌好la~ 滿足 分類: Gundam模型

琴日買左部mg exia la~砌到我死死下,其實都幾煩幾難砌架~今早先砌好曬,都未貼水貼..........

開盒la~~~~~

我覺得我砌得一般,算la,第一次砌mg...........

GN-Drive個位......

惡搞下先~

貼左水貼,再勾埋線就會型好多架la~

最衰冇架可以支撐隻exia,過幾日買~

駕駛艙啊!!!!!!!!!!!不過好暗,睇唔到個人~

最後一張~對比一下MG EXIA 同HG 00(7劍)

 



網站連結
尚無任何連結
站內搜尋