今日水運會,果然不出我所料,真是悶到啊~又冇fd係我個社,又唔比穿校服,冇得過社吹水.............足足坐左3個半鍾~
走個時搭輕鐵,有位都唔想坐.........其實可能番學上課仲好~
明天水運會,一定好悶..........冇野做....只係望住個泳池發呆~~~
上次講過我會買量子型00,真係買左la~,本來想轉買無正,點知要$389,買完都無錢買marker,所以買番佢~
不過我好似買錯野,早知買無正...........這部野唔好玩的,易砌但唔好玩,exia好玩好多~
d炮砌曬上去會好重~好難搞.......
這個又係.................
買左支marker緊係要勾線la~型左好多~(mg exia都係)
EXIA + 量子型00!!!!!!!!!!睇下勾左線係唔係型左好多呢!?
之前,我講過我砌好左隻mg exia ,現在緊係玩番夠本la~
貼左水貼,型左好多,聽日買支marker勾線~
到武器~
之後緊係玩la~
^主天:唔好斬我啊呀!!!!!!自己人啊呀!!!!!!! exia:顏色不對wo~斬啊呀!!!!!
主天:仲斬!? exia:我信你唔過啊!!!!斬啊呀!!!!!!
7劍:等我對付你!!!!! exia:好!我要打敗未來的我!!!!!!!! 7劍心想:(你知唔知你講緊咩啊......)
好型啊~抄下先~
今日玩住先,88~(下次買量子型00,再砌過mg!!!!)
琴日買左部mg exia la~砌到我死死下,其實都幾煩幾難砌架~今早先砌好曬,都未貼水貼..........
開盒la~~~~~
我覺得我砌得一般,算la,第一次砌mg...........
GN-Drive個位......
惡搞下先~
貼左水貼,再勾埋線就會型好多架la~
最衰冇架可以支撐隻exia,過幾日買~
駕駛艙啊!!!!!!!!!!!不過好暗,睇唔到個人~
最後一張~對比一下MG EXIA 同HG 00(7劍)