小楓~高達迷一個
不管你在路上多麼迷惘 我會在身邊 因為只要兩個人相信著彼此 就不會分離 別懼怕 試著去相信 這樣你就能學會變成憎恨前的 那份真正的愛了~
toddlamking
暱稱: 小楓
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
又影MG EXIA
2隻bb
Wing~
好悶~
nt-d
文章分類
全部 (20)
Gundam模型 (12)
生活記事 (8)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 337
2011 年 4 月 25 日  星期一   晴天


太悶la!!!!!!!!!!向MG高達模型進發!!!!!!!!! 開心 分類: 生活記事

因為放假在屋企冇野做.....悶到死,終於忍唔住,把心一橫,等樓下商場開左就落去買部MG EXIA番屋企!

本來今日有街去架!點知一個電話就決定左我今日點過~_~

MG模型~其實我係未買過又未砌過,唔知自己砌唔砌到........

睇過d人砌MG砌到點,都好型(冇上色都好似ok),mg係砌左骨架再砌外殼,好似都唔係好難,所以今次想買番部砌下~

點解要買exia?因為我想買00的機,但量子型我有bb戰士,而00 Raiser 我有hg,又有00 (7劍),mg又係砌00,唔係掛!?

所以得番exia,而且exia真係好型!

唔知間模型店11點開左未呢?



2011 年 4 月 23 日  星期六   陰天


冇野做........... 鬱悶 分類: 生活記事

好悶啊呀!!!!!冇野做,所以影下風景(屋企望出去....),如果好天,冇咩雲的話就可以直接望到機場,有時打機打到累,望下d飛機上上落落,都幾好架~

得閒冇野做,影下隻exia~~~

幾得意架,如果勾左線應該會型d~

打完blog,又冇野做,好悶啊呀!!!!!!!!!!!!



2011 年 4 月 22 日  星期五   晴天


BB戰士 量子型00 鬱悶 分類: Gundam模型

這隻野唔好玩的,靈活度差,武器少,又唔型(可能係冇上色),冇咩好玩,砌完就放左係屋企冇玩過~

d細劍砌埋上去更樣衰~

不過個盾可以砌上去個GN-Dive都好好架la~

對這個模型無咩好講,如果上左色應該會好d,不過都只可以睇唔玩得...............



買咩好? 疑惑 分類: Gundam模型

下個月又有錢買模型la~

但係唔知買咩HG好,又唔夠買MG........

諗左以下4個選擇

1.再生高達(唔係Trans-AM)

2.智天使高達

3.GN-010復仇天使

4.等GN-010出最終武裝(下圖)



00 Gundam Seven Swoad/G 高達00(7劍) 滿足 分類: Gundam模型

這次第一次寫blog,介紹下隻7劍,新買新砌 ,不過冇上色,打磨等等,因為唔識,又冇$買嘖漆,所以砌 完就算~

我自己就覺得幾好~隻野又多野玩(因為多劍),正!

出劍突襲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

這個post真係用曬隻7劍的靈活度ar~

係唔係ar~

不過都幾型架~

雙劍!!!!!!!!!!!!!!!

個post同exia一樣~

第八劍出場!!

同場加影~00 Raiser!!!!!!

00 Raiser 淺色好多...............

最後一張~00高達站在模型盒上!!!!!!!!!



網站連結
尚無任何連結
站內搜尋