因為放假在屋企冇野做.....悶到死,終於忍唔住,把心一橫,等樓下商場開左就落去買部MG EXIA番屋企!
本來今日有街去架!點知一個電話就決定左我今日點過~_~
MG模型~其實我係未買過又未砌過,唔知自己砌唔砌到........
睇過d人砌MG砌到點,都好型(冇上色都好似ok),mg係砌左骨架再砌外殼,好似都唔係好難,所以今次想買番部砌下~
點解要買exia?因為我想買00的機,但量子型我有bb戰士,而00 Raiser 我有hg,又有00 (7劍),mg又係砌00,唔係掛!?
所以得番exia,而且exia真係好型!
唔知間模型店11點開左未呢?
|