just for you...because i like you!!!! 全個腦子滿是你...我真的第一次咁主動!! 我怕乜wo..係唔係怕電話會打錯 但我更怕錯過左我仲錯... 好驚你會話我煩...好多野想同你講 好想你多d打俾我..sms我..緊張我..好想好想 我係你眼中只不過是一個普通男仔... 但你係我眼中唔係一個普通女仔... 只要你係隔離..我只要見到你..我就已歡天喜地 可能太過直接...但係我只想留住你 請你留下陪我..可以MA?? t o e s z