日記呀,日記,其實我之前諗過唔要你呀!因為我諗都無人睇既,咪諗住唔寫囉,廢是煩啦!
但係今日,就係因為同學既請求先寫番,係咪好搞笑呢!怕人唔睇,跟住唔寫,但係最後竟然係同學要求下寫番!!!哈哈!
我岩岩先問完同學,寫咩好,唔知寫咩好bo!其實寫日記好煩既,要日日諗新野寫比人睇,重複又怕悶親人bo!
不過,寫日記都有好多好處既,
第一唔洗哂錢買日記簿,
第二,可以同人地分享一下啦!
第三,又可以用下腦,唔使生草嗎!
第4,寫完比人睇,人地話你寫得好,好有滿足感既!
所以我決定重出江湖,寫番日記啦!
大家一定要泥睇番呀!
今日英文堂匯報專題,搵關於新年野個個呀!
我地組無咩做野,求其上網copy d野印落泥!
所以d字好多都唔識讀,
我同yanyan一齊讀,無咁樣衰呀嗎!
特燈讀到超細聲,博老師听唔到讀錯呀嗎!
重要讀得好快!
李逸朗重樣衰,老師唔記得左佢,
未讀就走左,坐埋,
佢樣衰到好大聲咁講比老師知自己未讀,
佢走出去重新讀過,又要怕羞bo
拉埋7號仔出去,7號仔唉埋佢到諗住一齊讀啦,佢一邊唉,李就一路彈開!7號仔企係到無野做!
李重要唔識讀勁多字,當面問miss lo添!
笑到我地成班錄地呀!當然7號仔勁無奈啦!
HE堂又要交資料,昨天就訓先記得,搵到好夜先搵到幾個網!
屋企又無得印,ying,winnie,yan都係!
又要午飯上computer room印呀!
重要印唔來!欠2張就食紙(仲共有9張),激死,電腦自動重新印過
又等唔到,要上堂啦,打埋上堂仲
落左去上堂,又得佢自己印,
好彩最後頭堂先HE,之前又係電腦堂,係2樓上堂,
落左堂,借d以走上5樓,電腦室問(哥哥,唔知重算唔算哥哥)拎番張紙
上樓梯上死我呀,落番樓下,都過左成2個字到
好彩老師岩岩到,佢又睇到我地有好多資料
落堂前讚我地資料夠哂多,辛苦都係值得既!
真係好鬼開心呀!
咁就過左開心既一日啦!
|