*∼toffey∼*之日記
今日2月5日啦!放新年假既最後一日,所以听日就要返學啦,有少少唔捨得個咁好享受既假期呀!e個假期我返左大陸,日日4圍行街,好可惜,最後都係咩都買唔到呀!但係總好過日日番學對住本書發嘔豆呀!仲有呀,听日,咁重要既日子,開學第一堂竟然係外籍eng老師堂,勁唔like佢呀!佢把聲勁好听(我睇你知我講咩啦)!又煩bo!不過都有一樣野好既,就係見班我d老死!假期佢地個個去哂旅行,聯絡唔到,勁無聊!听日見番佢地一定有排傾呀!用埋上堂泥傾,哈哈!
toffeyli上