依排懶左 .. 少左打日記 .. 可能覺得無咩特別野要打掛 ..
今日收cl 收得勁快 .. 勁早就走得 ..
收左工之後唔想返屋企訓去左巴斯豬都訓 ..
頭先同珍奇傾傾下MSN佢話終於知道我點解咁耐都冇拍拖 ..
"唔係心裡最好的,要黎做咩 .. 佢問我係咪咁諗 .."
我話係 .. 諗住搵番個自己真係好鐘意既先一齊囉 ..
跟住傾左好多野 .. 我覺得珍奇係一個好有自信同埋一個好特別既女仔 ..
係 .. 個個人都想有咩事有個人支持下係好 .. 但係佢同波鞋種相處模式 ..
換著係我 .. 我會忍受唔到 .. 佢辛唔辛苦我唔知 .. 但係佢覺得佢自己需要一個咁既仔就得了 ..
.. 仲同珍奇傾左少少關於可怡既野 .. 我覺得佢成日想搵真愛 .. 好難搵到囉 ..
佢自己又有要求 .. 見到未見過就同人地一齊 .. 真係咁易搵咩 .. 唔識講 .. 冇眼睇 .. 你自己鐘意點就點 ..
我同可怡諗法有唔同 .. 我覺得有問題既可能佢唔會覺 .. 唔講啦 .. 唔識講=__="
大光 .. 可能就黎冇得再讀了 .. 而家學校幫我做緊轉介 .. 諗住讀陪立 ..
我真係好想陪貓貓讀埋依個中3 .. 我應成過佢的 ..
學校講過我轉介其間真係可以做番好自己既話唔洗走 ..
我都唔知得唔得 .. 希望可以留番係大光啦 ..
廖嘉明 .. 你依排好似有野煩喎 .. 希望你快D可以諗通啦 .. 哈^^"
呀哥 .. 生日快樂喎 .. !!!!!!!!!
|