tofu121
暱稱: 豆腐
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-06
2007-07-04
2007-05-26
2006-12-28
2006-11-28
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 1706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天


123 分類: 未分類

2樓 ..



2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


返左上去 分類: 未分類

838 *



2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


* 自由女神 分類: 未分類


誰人愛我 只不過安慰獎 
  但日日夜夜 同住不一樣

     無人愛我 我深信不減漂亮 
 自立後 習慣自強

怎麼可依靠情侶做人
兩人一生      找快樂
何時變心      最怕是靠人 


仍然冀盼刻骨銘心  別亂誤信榮幸
有事業稱心       
不必真的賣心


單身 也是個身份 
  有權更高分 發奮地作自由人
繼續艱辛 也沒有犧牲 閒人未相襯
肯婉拒不愧是 勇敢  放棄軟帎 無言果敢
夠真 夠狠


為何要靠 他給我觀趣點
  做伴是為著容易 講心事
  談情說愛也許比真戀愛易

  寂寞亦是種奢侈

一紙婚書有無數責任
偶然好感 很放任
如何當真 我已是愛神


然言男性都不敏感  若是未夠緣份
要日夜貼身
當然不肯賣身


單身 也是個身份 
  有權更高分 發奮地作自由人

繼續單身 也沒有犧牲 緣份未走近
  雖工作不愧是 勇敢 放棄軟帎 無言果敢
夠真 女人

爭取
高分
好多人恨嘆下午茶
我暫時唔恨喎

我們單身 我們愛單身
何況自己說 
不必靠一個伴    我夠勇敢 憑毫犧牲
也不
見得 殘忍



2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


慘痛的經歷 .. 不安 分類: 未分類

今日返到學校早退 .. 個李慧好似好好心情咁喎 .. 野都唔多問句好輕易咁俾我早退 .. 仲識關心我 ..
早退左之後去左搵婆婆同紙皮 .. 之後出左沙田唱k .. 唱完之後婆婆好抆 ..
之後去 .. 
       我要張一個慘痛既經歷同大家分享 .. 就係去左抆眉 .. 
痛死人啦 ..   痛到我d眼淚水係咁標出黎 .. 
                              
係大中撞到巴斯豬  ..  之後陪佢買野 .. 佢買左幾件3同對鞋 ..
之後紙皮要走 佢約左fd .. 之後去左耶林閣食野 .. 吹水 ..
我地個個做哂坦妃 .. 超搞笑 .. 超有成功感 .. 哈哈 ..
食完野之後各自走 .. 貓貓同巴斯返工 .. 婆婆唔知去邊 .. 我就返hm ..
就黎出量喇 .. 仲未諗到送d咩俾個fd好牙 .. 要積極收集竟見先得 ..
呀哥份生日禮物仲未買添嫁 ..  唔知仲送唔送好 .. 佢條粉皮打黎俾說話我聽 .. 不過算啦 ..



2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


幾日無打日記了 .. 分類: 未分類

依排懶左 .. 少左打日記 .. 可能覺得無咩特別野要打掛 ..
今日收cl 收得勁快 .. 勁早就走得 ..
收左工之後唔想返屋企訓去左巴斯豬都訓 ..
頭先同珍奇傾傾下MSN佢話終於知道我點解咁耐都冇拍拖 ..
"唔係心裡最好的,要黎做咩 .. 佢問我係咪咁諗 .."
我話係 .. 諗住搵番個自己真係好鐘意既先一齊囉 ..
跟住傾左好多野 .. 我覺得珍奇係一個好有自信同埋一個好特別既女仔 ..
係 .. 個個人都想有咩事有個人支持下係好 .. 但係佢同波鞋種相處模式 ..
換著係我 .. 我會忍受唔到 ..  佢辛唔辛苦我唔知 .. 但係佢覺得佢自己需要一個咁既仔就得了 ..
 ..  仲同珍奇傾左少少關於可怡既野 ..  我覺得佢成日想搵真愛 .. 好難搵到囉 ..
佢自己又有要求 ..  見到未見過就同人地一齊 .. 真係咁易搵咩 ..  唔識講 .. 冇眼睇  .. 你自己鐘意點就點 ..
我同可怡諗法有唔同 .. 我覺得有問題既可能佢唔會覺 ..  唔講啦 .. 唔識講=__="

大光 .. 可能就黎冇得再讀了 ..  而家學校幫我做緊轉介 .. 諗住讀陪立 ..
我真係好想陪貓貓讀埋依個中3 .. 我應成過佢的 ..
學校講過我轉介其間真係可以做番好自己既話唔洗走 ..
我都唔知得唔得  ..  希望可以留番係大光啦 ..
廖嘉明 .. 你依排好似有野煩喎  ..  希望你快D可以諗通啦 .. 哈^^"

              呀哥 ..  生日快樂喎  ..  !!!!!!!!!