琴晚貓貓係我到訓 今朝一齊返學
今日考數學 唔多識
放左學 同呀孫 婆婆 貓貓去左坐後樓梯吹水
吹左陣走人 呀孫要搵fd 婆婆返屋企
我陪左貓貓去大中果頭搵佢隻b 之後都返左屋企zzzz
訓左一陣起身返工 返4點 4點20分先返到去
比個經理x左2句 以後我要準時d a_a
今日得我一個返咋 貓貓同巴斯豬就好啦 可以一齊返
真係慘 迫人做孤僻仔既/...\ 今日都ok啦 唔多算支力
我諗依份工應該返得長既 ..
收10點 放左工問莊臣拎左2支煙 跟住走人
好多野想打但係唔知點講好.......
朱龍約左我禮拜日睇戲呀好似 佢話睇猩猩果套喎 好唔好睇嫁
朱龍佢份人好似幾好咁 我都唔知呀 講真落d識 又少見 淨係間中傾下電電
加上佢個樣好老餅
不過都唔算太差既
呀孫講真佢對我地班d女差時無乜野 都唔算係太唔鐘意佢
婆婆就 .. 唔識講 .. 佢有時講d野傷到我心都唔知
唔洗對我咁有介心呀 ......
講野就住就住咁講 咁邊算係fd黎嫁 我唔鐘意淨係表面fd囉
驚死我會害佢咁喎
巴斯豬都係佢同婆婆one dog face!!
又係講野就住就住咁講 仲識灼人講野
我覺得我同巴斯豬係唔岩玩囉 佢份人都算係有脾氣果咋
紙皮就反而無乜野 佢對我講野可能仲有避記啦 但係佢比我種感覺係好過婆婆同巴斯豬
除左同佢講野有時覺得煩之外 佢份人都唔錯既
貓貓就 .. 唔知呀 ... 我緊係當佢係fd嫁
總之有錢一齊洗啦 嘰* 唔講咁多廢話喇 打到我好支力 我要去沖涼喇]]
打多少少先 我想改變下自己呀 唔想再咁o靚妹 要時間既 .. 唉 唔知呀
|