琴晚 .. 好開心 8點幾陪貓貓上去博髮
博完之後去左食野 食完去左機鋪打機 5蚊10個幣 低屌!!
11點幾去到cyber 勁早 .. 我地好on9咁坐左陣係門口期待呀旭果d返 =_____="
等到一點到都唔見人 入左去跳 .. 好爆 好舒服!!
跳跳下居然見到呀旭果d 驚喜 ,,
之後搭車車去左83 8 好多人 好迫 唔覺好玩
5點幾返番cyber拎袋 .. 跟住坐左陣返hk
今朝返到學校好早 想訓又訓唔著 好辛苦
不過睇見貓貓咁既樣仲辛苦 就死就死咁
電腦堂無上 走左2堂 比個西miss發現左/... 衰埋煙 ..
可能踢我走 .. 聽日見校長 唔知仲有無機會係大光讀
唔想走 .. 我唔要離開我老公貓貓呀!!!
放左學無乜地方去 好悶 好早就返左屋企
|