有d想喊既感覺 ..
返極上 .. d時間都ok易過 .. 又有2個鐘落場時間 貓貓 孫出左黎旺角 .. 落場去左搵佢地 .. 食左個m記就返番去 收12點 .. 勁夜喎 .. 依份工唔會又俾人抄掛 .. 到時真係死左去算-_-"
今日德德出黎旺角同我一齊搵工 .. 見左幾份 .. 有份請左 … THEN .. 出左覲堂 去左老豆做間salon到搞搞個陰 .. 老豆幫我洗頭 kaka" THEN .. 上左德德到食飯 .. THEN返番旺角等老豆 .. 佢個30幾歲真係好老-_- THEN出尖咀飲酒 .. 第1次飲支華士 .. 好似水咁 .. 飲到唔知醉既 .. 飲到勁斜喎 .. 返屋企果陣係架的士到係咁嘔 .. 好辛苦 .. 驚 =_=
又俾人抄 .. 失撚敗 ..... 不過份工做唔做都擺
琴日晏就去左換智能 .. 同呀媽去 .. 好似角色調轉左咁 我好似抽住個女出街咁 .. 勁煩勁多野問 .. 換完返屋企訓左陣 .. 夜晚出左去同呀萍打機 .. 見工 .. 之後去左唱k .. 唱完k去左飲早茶 .. 好眼訓 zzzz 一陣返工 ..