琴晚貓貓黎左我屋企訓 因為佢想我今日陪佢電頭髮 ,,
今日本黎要返工 .. 但冇返 .. 原因係我自己懶囉 .. 灘左好耐唔多怨起床 ...
咁應成左陪貓貓電頭髮同行街嘛 .. 時間唔多咪唔返囉 ..
成2點先出門口 .. 陪貓貓去銀行拎錢 .. 我冒佢簽名幫佢拎錢 居然俾我拎囉 .. o 左 ..
小心d丫廖嘉明 " 戶口d錢 ....
不過你係窮西黎既 ..
拎完錢之後去左大快活食野 .. 我食雞瀨 .. 好味丫 kaka "
then陪貓貓去紙皮之前電果間野到電髮 "
間野有d問題囉 .. 明明有米缸都唔俾我食煙喎 要我出門口食
個社工打過黎 .. 傾我如果讀唔埋個中3我可以點 我都唔知丫 ..
都唔知讀咩好喎 .. 又就黎無得報名 咁少時間諗 ..
開頭諗住讀美容 .. 但今天得知要係豚門返 .. 即時放棄了 ..
之後個社工幫我諗下有咩岩我讀 .. 約左佢禮拜6 2點半 返台山搵佢囉 .. 真係後悔了 .. 唔讀書 ....
今日同我隻馬傾計 .. 我有講過下我有d後悔唔讀書 .. 佢話好憎人咁講
佢話: 一開始唔好好讀書就預左遲d出黎做野會辛苦 .. 話 佢自己只可以同人講唔讀書遲d就會辛苦 .. 佢話唔會同人講後悔 ... 想我俾咩反應喎 '
等等下貓貓整頭髮 貓貓個fd黎左 .. 之後我坐多左陣去左搵聰少遊車河 .. 唔想悶嘛 .. 幾個鐘喎 "
係旺角兜左陣 .. 佢話要去接丫媽 咁陪佢出囉 ..
去左佢間荼餐廳 .. 佢丫爸丫媽都係到 搞到我好似見家長咁 ..=__="
聰少整左杯凍0密同奶帳多俾我 .. 杯野好淡唔多好飲 .. 件奶x多都ok既
食完之後 .. 車聰少妹妹同丫媽返home .. 佢妹妹真係幾得意嫁 .. 仲偷野左幾張相添 kakakaka
俾左貓貓睇 .. 佢話唔得意 .. 唔識欣賞 .. 可惡!
之後出番旺角搵貓貓行街街 .. 佢個頭 ... 唔係唔好睇囉 .. 唔多直 .. 佢之前係大陸電果個會好d囉 .. 貼d令d ,,
同埋佢fd一齊行 .. 佢個fd .. 衰人黎嫁 .. 串我高度
.. 物以累序 .. 同貓貓一樣 ..
行完旺中then行花園街 .. 睇唔岩野 .. 冇幫自己買到野 .. 買左件3俾我fd囉 不過唔知佢中唔中2 ...
我買左個粉底既都 .. 有個紅d有個白d .. 我鐘意紅但係唔知點解買左白 .. 凸 不知所謂 .. 可能係因為個盒令d啦 kakakaka"
行完街街之後好急咁出沙田 因為約左我個肥仔老公 .. 聰少車我出沙田同埋車埋我fd返大埔 ..
聰少真係唔錯嫁 .. 對我真係唔差 .. 不過算啦 .. 都選左 我隻馬都唔差姐 ..
約左我隻馬係沙田等諗住睇戲 .. 出到沙田得番一套係岩岩開左 .. 咪睇果套囉 "迷失決勝分"
套野都ok好睇既 .. 見人見智啦 .. 不過我好憎個結局囉 ....
套野係講個男主角鐘意左個fd條女 .. 條女未同佢條仔散之前同個男主角搞埋野 .. 男主角自己都有女 ..
之後條女唔知因為咩事同佢條仔散左 .. 唔記得因咩事 .. 唔關搞野事 .. 條仔一直都唔知
之後個男主角同佢個fd各自同人結左婚 .. 個男主角結左婚 .. 都繼續同條女有來往 ...
之後仲搞大埋條女個肚 .. 條女係咁迫佢離婚果d ..
條仔居然殺左條女喎 .. o 哂 .... 個結局仲係要個男主角好辛福咁個老婆生左個仔 .... 他媽的!!" 這個結很討我厭
有無過份左丫 .. 咁既結局 .... 有病!! 咁既人都有團滿既結局 .. 冇野丫!!!?
睇完戲之後肚餓諗住搵野食 .. 但係間間野都收野 搵唔到野食囉 .. 想影相相嫁 但都收左 ..
之後同我隻馬去左火車站出面傾左好耐計 .. 講佢自己d野
佢之後讀台山果時成日都係自己一個食lunch .. 我都試過1,2次 真係好撚悶..
佢同佢班d人唔岩 .. 仲俾佢地打過 .. 不過佢有覆卓
又有講番佢之前d女d野 .. 我都有講d ..
之後走啦 .. 佢送我去搭小巴 .. 等車果時佢唔想我走 ..
又叫我去佢屋企訓 ... 行左唔耐咁快想我上佢到~_~ .... l say no! 觀察期 ...
之後終於肯俾我走啦 .. 送埋我返home ..
啜卜 >3< 肥仔老公 .. 你真的很肥很大個肚南 .. 凸!
仲成日唔想認自己肥喎 .. 難丫 .. 肥肥肥肥仔!!
林可怡 .. 我都幾耐冇睇過你日記 .. 頭先係你日記睇到話同我好似怪怪地 .. 都睇到你對我既關心 ..
唔係怪怪地 .. 想同你講好耐了 .. 查實唔鐘意d野同你2份用 ..
開頭你係我到住會覺得無乜野 .. 慢慢覺得有問題
電腦你成日都要用 .. 唔緊要 .. 但有時想搵d野 急用的時候 .. 你拎走左 ..
同埋你d睥氣ok大嫁 .. 你知嘛 .. 細個既時候我成日都俾你鬧 .. 我忍到
我細個既時候曾經真係好唔鐘意你 但係你有繼續搵我上我屋企果d 好多時想同你講唔想同你做fd 但係講唔出
到而家 .. 有時有野唔鋸都冇出聲 .. 因為唔想嘈 ....
我記得未試過同你吵過大獲 .. 有好多時都想出聲 .. 但係冇 ..
我知你睥氣 .. 如果覺得個問題唔係係哂自己到就會發睥氣 ..
唔想有咩事搞到冇fd做 .. 我諗我而家應該做唔到我細個果時咁識忍 ..
我而家有咩忍唔到都會出聲 .. 或者同fd詁 .. 可能我變左啦 .. 我覺得自己依排脾氣大左 ...
林可怡 .. 我會識諗d .. 會少d落 ... 我都應成過珍奇同貓貓少落 .. 我記得嫁..
而家我都識會去諗 .. 落完d返學 / 返工 會好辛苦好支力 .. 要返學 / 返工時我都冇落 ..
因為貪玩 成日出夜街 .. 搞到同屋企人關系差左好多好多 .. 我之後唔會同丫媽打交 但係而家會 ..
要返學既時候 .. 我會盡量唔出夜街 .. 都會盡量返足學的 ..
廖嘉明 .. 如果你係當係一場遊戲 跟本唔應該同佢一齊 ..
唔係睇死你一定輸牙 .. 但係俾你羸左 有咩意思!?
唔夾就唔夾 .. 唔好迫大家去改 .. 迫到佢去改有咩用
如果真係鐘意你會好自然咁去為你改 .. 我唔明點解佢死都你接受你唔鐘意既野 ... 可能佢真係好有性格啦 HA!
如果你輸左 .. 咁點算 .. 你受過既傷害我諗應該都唔少 .. 唔好再俾機會自己去再受到傷
玩game .. 我一d都唔認同 8婆!!
好勝 .. 我凸你!!
|