今日同敏人...聽婷...游水水~
呵呵~~~
去左半月灣...
不過..我x佢....
好唔得lo d水!
好污租喎...
咁我地一行四人...
游左半個鐘就走左lu~
之後想去游泳池啦,,,
媽的....
冇開喎............
就走人啦~
見到一個女人同個小朋友都同我地一樣喎~
就同佢傾起上黎啦~
我地仲一齊去游水tim呀~~卡卡~~
去左大清呀~我地!!
仲玩''埋人''tim呀~~
呵呵呵~之後落左sk就食雞飯~
好味道~~~~~~~~~~~~卡卡~~
==============================================
原來...
一時既意氣用事....
一事既使壞...
會令人好嬲嫁....
好後悔...
之前既..一時沖動..
令人生氣...
令人難受...
後悔..............
且...傷痛............ |