10月23日係咩日子呢
原來係女人仔既生日呀
帶住份禮物返工
由朝早帶到收工架 返工果陣仲要俾人笑果隻 哈
放工帶住份體物坐巴士 好迫 XD
之後搵女人仔喇 辛苦咁帶到屋企留下送俾你架 =]
唔知你心情如何呢
======================================
我地去左韓燒 食得勁飽
之後食飽再返企
買去之前買左個靚靚蛋糕 呵呵
兩個一齊食 OK既平價蛋糕當生日蛋糕咁食
開心就得喇
生日快樂 開開心心 又大一歲 哈
======================================
生日雖平淡過 但希望你會明白我所做的
不是隨隨便便
|