呢排係咁掉求職信喇 之後琴日有兩間公司call我上去見工呢 哇卡卡
開心到爆喇緊係
=========================================
朝早7點半有個女人打黎叫我起身 哈
仲早過平時我呀媽叫我起身呀真係 XD
哈 都未試過咁鬼早起身
之後換哂成套裇衫西褲去準備去見工喇
今日要去兩間公司見工
上就要去葵涌
下就要去 紅磡 救命 = ="
坐巴士喇
9點正叫返個女人起身 真係 =- ="
之後見見見喇 好白痴囉葵涌果間公司
見工寫張野仲要人地作文
作咩 如果係機場見到個初來貴境既外國人會同佢講咩
第一次見工要作文 - -
之後老吹勁多野俾佢 仲要勁多人見工囉
間野好唔掂真係
=========================================
下就去第二間紅磡見工喇
哇 呢間野好正 又係布行黎
同我之前做果間M&F差唔多
同個見工小姐係咁吹吹吹講左勁多野
最搞笑係 我未試過寫見工份表要偷雞攞部手提黎查字典 XD
笑爆我喇
之後返屋企坐75X果陣 發生左件事
唔係度講喇 因為有個人都未知件事係咩野 哈哈 =========================================
我也真的很開心
希望我能給你希望 你也能給我希望
或許有時覺得我做的比你做的還是不足夠
但我希望在未來日子裡能給你開心 快樂的日子吧...... =========================================
或許我真的希望愛一個人是重內不重外.......
=========================================
|