補打返星期二既日記先 @@
先前太累所以冇打 =口=
==================================
星期二係5月1號喇 放假約左女人想去睇ON豆先生果套戲
果日好早就出左去喇 9點出門口 9點10度就入去到屯門西鐵站果邊等女人 - -
出到去 諗住買飛睇早場喇
點知套戲冇早場囉 得返7點半PM果場 ._."
之後冇計喇 去食早餐先
食吉野家 第一次食果個早餐真係 ="=
不過又幾平幾好食
===================================
食完早餐 冇戲睇 之後就去行返市中心果邊喇
兩個行埋啲白痴野 百街呀果啲果啲
搞笑 =- ="
之後行完之後就去屋企屋度Lu
去佢屋企 整返上次冇整既沙津 好食呀真係 - -|||
之後又整生炒排骨 @@
女人整果啲都ok好食 我自己整果幾舊 就變哂炭囉 唔知點解炸到黑色一舊舊咁樣
我整果啲 見到都唔想食喇 點食得落口 - -
食左女人整果啲就算喇
===================================
之後hea陣又同女人去左屯門碼頭
去吹吹海風 幾舒服呀 @@|||
夜晚又去沙灘坐左陣 之後就要返屋企lu
===================================
平平淡淡咁過 笑多啲開心啲 ^^
|