呢兩日係屋企成家執屋 執到死下死下 = =
不過間房依家乾淨左又靚左
買左梳化同櫃仔 睇落去都幾舒服
執開又想執好佢 依家張電腦台空曠左好多喇
想放相 但係又懶左係電話CUP上電腦度 - -
下次先放上黎喇都係 -口-
======================================
去左女人屋企度 同佢呀媽飲早茶
之後我自己都要返企LU 係大埔中心買左個櫃仔
48蚊有成3層可以放野
我放左一層野 空左兩層 不過慢慢黎喇
實有日塞爆佢既
48蚊個櫃左真係幾平 仲平過我買件衫仔
=======================================
俾心機喇 考試果位 =]
|