今日係公司冇乜特別 同鷹去左宏達拎布卡幾好玩
下就佢又請我食鍋貼王....好多謝佢成日請我食野 - -|||
下次我要請返佢食
======================================
放工約左女人去西九龍
去食自助壽司 好食又好飽 @@
之後上左去個西九龍最高果層個樂園玩藍球機同夾下公仔咁樣 =P
夾左好多鎖匙扣
籃球機 大失手 = =
之後去深水埗周圍行下 HEA下咁樣 見冇野行 都係返屋企喇 呵
======================================
坐巴士返屋企 睇到你俾我張野
唔知點解 睇到啲字 我眼濕濕左.....
是因為你對我太好了嗎......
======================================
要開心知道嗎 =]
|